Instagram körkép – lesd el a nagyok trükkjeit

Szerző: admin,

Évekkel ezelőtt a social media látnokai megjövendölték, hogy az Instagram lesz majd a világ legerősebb értékesítési eszköze. Úgy tűnik a jóslat jó úton halad, mert szinte már nincs is olyan ember, aki ne lenne fenn. A képmegosztó varázsa mindenkit magával ragad, aki egyszer belép a platformra. Vannak márkák, akik ki tudták használni a képi megjelenés lehetőségét és vannak, akik küzdenek a fennmaradásért. Vajon mi lehet az oka annak, hogy egyes brandek kitűnnek a többi közül? Ahhoz, hogy lásd a különbséget kiemeltünk olyan márkákat, melyek taroltak a social médiában.

1. Magnolia Bakery

instagram

instagram

Az Instagram oldal egyik legnépszerűbb felhasználója a New Yorkban található pékség a Magnolia Bakery. Tudják, hogy ki a célközönségük, hogy mit keresnek, ezért pontosan megkapják már a képeken keresztül a tökéletes kompozíciót. Konkrétan nem lehet nemet mondani a színes sütikre, még akkor sem ha diétázol. Szinte üzenik, hogy kóstolj meg! A márka figyelembe veszi a New York-i kötődést is, ezért gyakran látni a várost a képeken.

Ha te is szeretnéd színes és édes sütikkel felhívni a figyelmet, akkor a következő összeállításokat javasoljuk:

instagram

instagram

instagram

instagram

instagram

2. Vogue

instagramA Vogue-ról két szó juthat azonnal eszedbe: divat és hírességek. A divatmagazin az insta oldalán is hű marad önmagához. A videó és képarányok megjelnítésére mindig ügyelnek és ők voltak az elsők, akik különböző képméretekkel kísérleteztek.

Néhány példa divatimádóknak:

instagram

instagram

instagram

3. Nike Lab

instagram

A Nike elkötelezett az innováció felé és folyamatosan inspiráló képeket oszt meg az új cipőiről. Megtalálták azt a módszert, hogy egy termékről, hogyan lehet három különböző képet készíteni úgy, hogy mindenképpen felkeltse valaki érdeklődését.

4. Louis Vuitton

instagram

instagram

A Louis Vuitton márkát nem kell mindenkinek bemutatnunk. Sikere az elmúlt években töretlen volt. Már látjuk, hogy a divatmárkák is felveszik a versenyt a közösségi médiában és a marketingeseiknek hála abszolút az élen járnak.

instagram

instagram

5. Starbucks

instagram

instagram

A világ egyik leghíresebb kávélánca gondoskodik a profi képekről mindennap. A kávé itt nem egy klisé, mint ahogyan megszokhattuk, hogy sokan, ha nem tudnak mit kitenni, akkor posztolnak egy reggelizős képet. Kreatívak és mindig találunk egy kis újdonságot a képek között, hogy ne unjuk meg őket.

Ha mégis a kávé képek mellett döntünk, akkor próbáljuk meg ezt kreatívan tenni:

instagram

instagram

instagram

instagram

6. Old Spice

instagram

instagram

Az Old Spice a social mediában sem tér el a felépített marketingjétől. Viccesen próbálja eladni saját magát, amivel mostanában egyre több helyen találkozhatunk. Az emberek szeretik a kreatív és humoros megoldásokat, ezt sose felejtsd el!

instagram

instagram

7. Skittles

instagram

instagram

Kis színes golyók. Vajon hogyan lehet ezeket az Instagramra bedobni? Az out-of-the-box gondolkodást alkalmazva a Skittles új szintre helyezte a promózást. Vicces kis képeket osztanak meg és ösztönzik a rajongókat, hogy ők is tegyék meg ugyanezt. A koncepció az, hogy a cukorkákat szokatlan helyzetben kell elhelyezni és a színeknek meg kell egyezniük a háttérrel.

Próbáld ki te is a színeket minden formában:

instagram

instagram

8. Taco Bell

instagram

instagram

Sajnos a Taco Bell itthon nem annyira ismert, de ez egy olyan színes insta oldal, amit érdemes lehet bekövetni. Megmutatja, hogy egy darab taco soha nem lehet unalmas, mert igyekszik mindig egy olyan kép kompozíciót alkotni, ami mellett nem lehet szó nélkül elmenni.

instagram

instagram

9. Oreo

instagram

instagram

Hogyan hozz létre vonzó képeket egy darab kekszről? Az Oreo megoldotta és kimaxolta a lehetőségeit és úgy  látjuk a tárház végtelen. Ne hidd azt, hogy az ételek önmagukban unalmasak! Éppen ellenkezőleg, a #foodporn ma már létező jelenség!

instagram

instagram

instagram

10. Vans

instagram

A márka megpróbálja visszaadni a képein keresztül, hogy milyen a Vans életérzés és mit jelent a brand. Számodra mit jelent a saját márkád? Milyen érzést próbálsz közvetíteni az emberek felé?

instagram

instagram

Te jössz!

Reméljük ellestél pár ötletet a képek alapján és már elkezdett a saját kis ötleted kibontakozni! Folyamatos inspirációért nyitott szemmel kell járnod a világban és hagyni, hogy elvarázsoljanak az új dolgok!

Amennyiben  szeretnél még több ötletet vagy inspirációt szerezni, csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkban, az Online Marketing Inspirációkba!

What the Top 25 Brands on Instagram are Posting [With Free Templates]


Ajánlott bejegyzések