Menü

Új hirdetési felület bejelentésére készül a Facebook

Április 12.-én startol a 2016-os F8 konferencia, ahol mindig elképesztően izgalmas fejlesztésekre, módosításokra derül fény, ám mi ezúttal a Facebook bejelentésére vagyunk leginkább kíváncsiak, ami egy új hirdetési felület bevezetésére vonatkozik.
Az előzetes hírek szerint a Facebook ugyanis hivatalosan is lehetővé teszi majd a hirdetőknek, hogy a Messengeren osszanak meg tartalmakat.
Mit eredményez az új hirdetési felület bevezetése? Az alapján, hogy az elmúlt években egyre nőtt az okostelefonok marketing jelentősége, teljesen világos, hogy mekkora potenciál van a csevegőalkalmazásokban való hirdetésnek. Sőt, már a tavalyi F8 konferencián bejelentették, hogy bővíteni szeretnék a Messengert. A terv az volt, hogy a chat alkalmazás ne csak üzenetküldésre legyen képes, hanem legyen alkalmas például GIf-ek megosztására, a cégek pedig mintegy ügyfélszolgálati csatornaként használhassák. A fejlesztés el is kezdődött az év elején: már tesztelnek egy olyan chatbotot, amivel Ubert lehet rendelni a Messengerből, valamint egy-egy cég már azt is kipróbálta, hogy a tartalommegosztóknak milyen lehetőségeik vannak a platformon.

új hirdetési felület facebook

A Messengeren megosztott tartalmak bevétel teremtő képessége egyelőre kérdéses, de az már biztos, hogy a Facebook egyik terve az, hogy bevezeti a szponzorált üzeneteket is, mellyel a tartalom megosztók új értékesítési lehetősége lesz. A Messenger ezeken kívül is folyamatosan frissül, egyre több applikáció integrált kezelésére alkalmas, amiknek hála újabb és újabb lehetőségek nyílnak meg a felhasználók számára, vagyis szinte biztos, hogy idővel eredményes új hirdetési felület válik belőle.

Tetszett a hír? Szeretnél naprakész maradni? Csatlakozz Facebook csoportunka, az Online Marketing Inspirációkba!

Facebook Messenger releases first Chat Bots for Companies What will Facebook Messenger ads mean for marketers?

blog