Vizuális kommunikáció - a marketing jövője
Változik a világ, így változnak a trendek is!
Már a videók térnyerésének növekedéséből is látható, hogy a vizuális tartalmak fontossága felé halad a marketing területe is. Növekedés csak képi megjelenésében ütős tartalommal érhető el! Ahogy a technológia fejlődik, úgy módosul az is, hogy milyen formában tudjuk közvetíteni érzéseinket. Fotókkal és videókkal pedig bármi lehetséges. Az alábbi infografika is mutatja, hogy mennyire fontos manapság a színvonalas grafikai anyag, amely megragadja a fogyasztók figyelmét.Lássunk néhány érdekes adatot!
1. Az emberek figyelmének megragadására mindössze 8 másodperc áll rendelkezésre!
2. Az emberi szem 60.000-szer gyorsabban érzékeli a vizuális anyagokat, mint a szöveget!
3. 40%-kal jobb a tanulási arány abban az esetben, ha vannak képi elemek az anyagban!
4. A cikkeket 94%-al többen olvassák, ha látványos a megjelenítése.
5. 2019-re az internet forgalmának 80%-a videós tartalom lesz!
És hogy mit tehetsz azért, hogy ne vessz el a jövőben?
1. Találd meg a lehetőségeidet arra, hogy vizuális tartalmakat gyárts.
2. Használj egységes arculatot, amely megőrzi márkád identitását.
3. Megfelelő módon alkalmazd a különböző megjelenési formákat.
4. Egységesítsd a platformjaidat a branded egyöntetű üzenetének kommunikálására.
5. Legyen az a célod, hogy fogyasztóid elkötelezettek legyenek irányodba!
Amennyiben még több ötletet és inspirációt szeretnél gyűjteni az online marketing világából, csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkba, az Online Marketing Inspirációkba!
Visual Communication: The Next Step in Marketing [Infographic]