Menü

2018 - Lehetséges online marketing trendek

Azt, hogy mit hoz a jövő, nehéz megjósolni. Közhely de annál inkább igaz érvényű mondás ez, pláne akkor, ha az online marketing részterületére értjük. Egy ennyire komplex és sokszor kiszámíthatatlan terület esetében teljes biztossággal ugyan nem, de nagy vonalakban tippelni azonban lehet. Az alábbi blogposztban azokat a trendeket szedjük össze, amelyek szerves részét képezhetik az online marketing aspektusainak 2018-ban. Az, hogy hogyan gondolkoznak, vagy mit akarnak az ügyfelek egy adott ügynökségtől, sokszor napi szinten változik. Egy mondás szerint „minden azzá válik, amivé a világ teszi”, így az elvárások folyamatosan változnak az online média szektorában, aminek rengeteg kiváltó oka lehet. Ha már a közhelyek durrogtatásánál tartunk, szemernyi kétségünk se legyen felőle, hogy az online marketingre is igaz az örökzöld, mely szerint „csak a változás biztos”. 2018-ban is találkozni fogunk majd feltörekvő, trónfosztó és leáldozó trendekkel egyaránt. Lottózunk. A non-vizuális élmény előtérbe kerülése Kijelenthető, hogy az Amerikai Egyesült Államok populációja belépett az „okosbeszélők” érájába. Az Apple által premodern módon másodvirágzását élő Siriknek és ezek változatainak jelenlétét, több, mint ötvenöt százalékra becsülik az USA háztartásaiban. Ki tudja, talán ez lesz az év, hogy egy ilyenre már itthon sem kapjuk majd fel a fejünket decemberben. App tőkésítés Applikáció. Mindenre, igen mindenre. Sőt! Mindenre három. Ennyi az a mennyiség, azon felületek esetében, amelyekre mobilos alkalmazást fejlesztettek. Letisztultabb, gyorsabb, átláthatóbb mint a webes böngészők, az embereknek pedig tele van velük a telefonja. Vajon reális elképzelés az, hogy sokkal több fizetős és sokkal kevesebb ingyenes applikációval találkozhatunk majd év végére? Brand és ember kommunikációja Hello. A Facebookon nem egyszer láthattuk az utóbbi időben, hogy egy adott vállalkozás üzenet-ablaka felugrik, hogy írhassunk a szervezetnek. Egyes honlapokon – rengeteg légitársaságnál – a chat ablakban már meg is kapjuk az első üzenetet a felkeresett márkától, hogy mi ügyben vizsgáljuk portékájukat, valamint, hogy boldogulunk-e. Az online, mint megszemélyesített jelenség sokszor megkapja, hogy rombolják az emberek közti interakciókat. Ezzel, ha ki nem is küszöbölték, de jelentősen emberarcúbbá tették a kommunikációt személy és brand közt. User oldal Felhasználói szempontból döntő fontosságú időszaknak tekinthető a közelmúlt. Az elektronikai kütyükkel felvértezett éra kezdeti jellemzője volt, hogy az asztali számítógépeket a laptopokon való böngészés váltotta fel, az okostelefonok megjelenéséig pedig így is maradt ez. 2017-ben, a webes böngészések több, mint fel már mobiltelefonon történik. Az egyszerűség hajhászásának időszakában, nagy tételben fogadhatunk arra, hogy ez így is marad.

Szóljon ránk, ha úgy érzi kihagytunk valamit! Beszéljük meg a témát az Online Marketing Inspirációk csoportban!

7 Online Marketing Trends That Will Dominate 2018

blog