5 kihagyhatatlan közösségi média frissítés karácsony előtt
Attól függetlenül, hogy nyakunkon a karácsony, a közösségi média újabb és újabb teszteket és frissítéseket dob a piacra annak érdekében, hogy a fogyasztók számára minél jobbá tegyék a felhasználói élményt.
Ezek az újdonságok nem olyan nagyok, hogy mindről külön posztot írjunk, így összeszedtük őket egy csokorba, hogy senki nem maradjon le róluk a nagy ünnepi őrületben sem. Az alábbi új lehetőségek hamarosan élesben is láthatóak, de egyelőre még csak teszt verzióban működnek.
Lássuk, melyek ezek!
1. A Facebook teszteli a színes hátterű státuszfrissítéseket
Abban az esetben, ha csak szöveget teszünk közzé, választhatunk, hogy milyen színű háttér előtt tegyük meg mindezt. Ez a lehetőség egyelőre csak néhány felhasználónál látható, eddig azonban azoknak tűnt fel ez a frissítés, akik hozzáférnek a színekhez, így ha nálad egyelőre nem jelent még meg, ne csüggedj, hamarosan számodra is elérhető lesz!2. A Twitteren jöhet az új retweet gomb!
Néhány felhasználónál már a múlt héten megjelent az a frissítés a Twitteren, miszerint a régi megosztó gombok helyett újak kerültek a felületre. Az azonnali válasz, a retweet és a privát válasz helyett egy általános komment és egy megosztás funkció látható a posztok alatt. Nem kell azonban elkeseredni, a gombok funkciója ugyanaz maradt, a megosztás ikonra kattintva újabb lehetőségek közül választhatunk a poszttal kapcsolatosan, ezzel is egyszerűsítve a felület használatát.3. Az Instagram frissíti a posztok kinézetét
Ezzel a frissítéssel a platform olyan változtatásokat hoz a felhasználóknak, amelyekkel sokkal természetesebb külsőt kapnak a szponzorált bejegyzések is. A "Hirdetés" felirat új helyre kerül, míg megjelenik egy menüpont is, amellyel két külön lehetőséget nyithatunk meg, így akár elrejthetjük azt, vagy több információt is megtudhatunk az Instagram hirdetésekről.4. A Pinterest személyre szabása
A felületen újabb és újabb szekciókra bontható érdeklődési körök és viselkedések jelennek meg. Így könnyebben maximalizálhatják a különböző cégek a jelenlétüket akár több nyelven is a Pinterest felületén.5. A Facebookon már témák szerint is blokkolhatjuk a hirdetéseket
Ez a legújabb tesztelés alatt álló funkció a felhasználókat segíti a Facebookon, hiszen a frissítéssel már témák alapján is blokkolhatjuk a különböző hirdetéseket a platformon. Ez a lehetőség segíti a szülőket is abban, hogy gyermekeik ne találkozhassanak olyan tartalommal a felületen, amely rossz hatással lehet rájuk. Reméljük, ezek az újdonságok mindegyik platformon hamar elérnek hazánkba is, hiszen mindegyik cégnek a felhasználók elégedettsége a legfontosabb, ennek érdekében cselekednek minden esetben. Így karácsony előtt pedig érdemes ezekkel kísérletezni, hiszen az embereknek a szabadság idején több idejük van a közösségi oldalakkal foglalkozni, könnyebben kiderülnek, mely frissítések szükségesek, és melyek nem.Ha még több ötletet és inspirációt szeretnél gyűjteni az online marketing és a közösségi média világából, csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkba, az Online Marketing Inspirációkba!
5 New (Pre-Christmas) Social Platform Features Updates You Need to Know About