5 kihagyhatatlan közösségi média frissítés karácsony előtt

Attól függetlenül, hogy nyakunkon a karácsony, a közösségi média újabb és újabb teszteket és frissítéseket dob a piacra annak érdekében, hogy a fogyasztók számára minél jobbá tegyék a felhasználói élményt.
Ezek az újdonságok nem olyan nagyok, hogy mindről külön posztot írjunk, így összeszedtük őket egy csokorba, hogy senki nem maradjon le róluk a nagy ünnepi őrületben sem. Az alábbi új lehetőségek hamarosan élesben is láthatóak, de egyelőre még csak teszt verzióban működnek.
Reméljük, ezek az újdonságok mindegyik platformon hamar elérnek hazánkba is, hiszen mindegyik cégnek a felhasználók elégedettsége a legfontosabb, ennek érdekében cselekednek minden esetben. Így karácsony előtt pedig érdemes ezekkel kísérletezni, hiszen az embereknek a szabadság idején több idejük van a közösségi oldalakkal foglalkozni, könnyebben kiderülnek, mely frissítések szükségesek, és melyek nem.
Lássuk, melyek ezek!
1. A Facebook teszteli a színes hátterű státuszfrissítéseket
Abban az esetben, ha csak szöveget teszünk közzé, választhatunk, hogy milyen színű háttér előtt tegyük meg mindezt. Ez a lehetőség egyelőre csak néhány felhasználónál látható, eddig azonban azoknak tűnt fel ez a frissítés, akik hozzáférnek a színekhez, így ha nálad egyelőre nem jelent még meg, ne csüggedj, hamarosan számodra is elérhető lesz!
2. A Twitteren jöhet az új retweet gomb!
Néhány felhasználónál már a múlt héten megjelent az a frissítés a Twitteren, miszerint a régi megosztó gombok helyett újak kerültek a felületre. Az azonnali válasz, a retweet és a privát válasz helyett egy általános komment és egy megosztás funkció látható a posztok alatt. Nem kell azonban elkeseredni, a gombok funkciója ugyanaz maradt, a megosztás ikonra kattintva újabb lehetőségek közül választhatunk a poszttal kapcsolatosan, ezzel is egyszerűsítve a felület használatát.
3. Az Instagram frissíti a posztok kinézetét
Ezzel a frissítéssel a platform olyan változtatásokat hoz a felhasználóknak, amelyekkel sokkal természetesebb külsőt kapnak a szponzorált bejegyzések is. A "Hirdetés" felirat új helyre kerül, míg megjelenik egy menüpont is, amellyel két külön lehetőséget nyithatunk meg, így akár elrejthetjük azt, vagy több információt is megtudhatunk az Instagram hirdetésekről.
4. A Pinterest személyre szabása
A felületen újabb és újabb szekciókra bontható érdeklődési körök és viselkedések jelennek meg. Így könnyebben maximalizálhatják a különböző cégek a jelenlétüket akár több nyelven is a Pinterest felületén.
5. A Facebookon már témák szerint is blokkolhatjuk a hirdetéseket
Ez a legújabb tesztelés alatt álló funkció a felhasználókat segíti a Facebookon, hiszen a frissítéssel már témák alapján is blokkolhatjuk a különböző hirdetéseket a platformon. Ez a lehetőség segíti a szülőket is abban, hogy gyermekeik ne találkozhassanak olyan tartalommal a felületen, amely rossz hatással lehet rájuk.
Ha még több ötletet és inspirációt szeretnél gyűjteni az online marketing és a közösségi média világából, csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkba, az Online Marketing Inspirációkba!
5 New (Pre-Christmas) Social Platform Features Updates You Need to Know About