Menü

A brandépítés magasiskolája: tippek toborzáshoz

Szeretnéd megtalálni a legideálisabb munkavállalót céged üres pozícióiba? Ne ragadj benne a hagyományos álláshirdetések folyamatosan pörgő mókuskerekében, és ne unalmasabbnál unalmasabb megfogalmazásokkal akard meglelni a legmegfelelőbb embert az állásra. Érdemes kreatív, sokat mondó hirdetést feladni, hiszen ezzel nem csak az álláskereső fog tisztább képet kapni a munkáról és a cégedről, hanem Te is olyan jelentkezők közül választhatsz, akiket ténylegesen érdekel a pozíció, és a kritériumoknak is megfelelnek. Egyáltalán nem mindegy, hogy kik közül szemezgethetsz!

De mit is tehetsz mindezért?

A munkaerő-toborzás manapság a brandépítés egyik legkritikusabb pontja. Ha új munkatársat keresel, és olyan embert szeretnél a csapatodban tudni, aki valóban teljes jogú tag, alakítsd ki úgy kiválasztási folyamatodat, hogy már a toborzás kezdetén értékes, hasznos információkat adsz meg a meghirdetett munkakörről. A márkád felépítésének részeként úgy informáld a célközönséged, hogy ne érezzék azt, hogy közhelyes és semmit nem közlő hirdetéssel állnak szemben. Ha nem szeretnéd, hogy az álláskereső azonnal továbbkattintson egy másik lehetőségre és el se olvassa az általad kínált munka elvárásait, tiszteld annyira, hogy egzakt, konkrét információkat osztasz meg a betöltendő pozícióról és magáról a cégről is. A munkakeresés számos esetben sok időt és energiát ölel fel, így a jelölt könnyebben tud majd mérlegelni az alternatívák között.

Hol találhatod meg ideális munkatársadat?

A sokszor nagy erőfeszítést és hosszadalmas regisztrációt igénylő karrier portálok helyett használd a social média adta opciókat, és éld ki kreativitásod abban, hogy olyan hirdetést adsz fel, amelyre szívesen kattintanak az emberek, és amely első pillanatra megragadja figyelmüket. Ebben az esetben is érvényes a "kevesebb néha több" mondás, hiszen a túlzsúfolt hirdetések sem azt a hatást fejtik majd ki, amit szeretnél. Legyen letisztult, és pontos, mindenki azonnal lássa, mit akar közvetíteni az álláshirdetés. Nem feledkezhetünk meg arról sem, hogy interjú után értesíteni kell a jelölteket arról, hogy milyen kimenetele lett a jelentkezésnek, még akkor is, ha nem pozitív a visszajelzés. Megbízhatatlanná válhatsz, ha nem adsz választ a munkakeresőnek.

Bukkanj rá a számodra kifogástalan kollégára!

Az október második felében megrendezésre kerülő Digital Branding Conference & Workshop Castle of Inspirations rendezvényünk két előadója is szót ejt majd erről a manapság aktuális és fontos témáról. Nemes Orsi előadásában az Y generáció körében történő brandépítésről lesz szó, kiderül, hogy az Y-ok máshogy gondolkodnak, viselkednek-e, mint elődeik, beleláthatsz egy Y generációs fejébe, és megtudhatod, hogy mennyire fontos a márkaépítés a mai, rohanó világban. Damsa Anrdei a toborzás játékos világába kalauzolja el a résztvevőket, amely során rávilágít arra, hogy hogyan érhető el az, hogy a munkavállaló ne unott arccal lépjen be munkahelyére, a diák ne lógjon el az iskolából, és a digitális rendszerek használata egyszerű és természetes legyen. Rendezvényünk segít az összetett digitális világban márkát építeni, hiszen a hiteles szakértők előadásaiból álló inspiráló program megmutatja be azt, amire a marketing csodafegyverek nem képesek!

Mélyülj el a brandépítés és a toborzás világában Orsi és Andrei előadásai során, tudj meg minden releváns részletet, amelyek befolyásolhatják sikeredet. Jelentkezz konferenciánkra, és használd Te is a számodra is elérhető eszközöket munkaerő-keresés közben!

konferencia

blog