A carousel hirdetések előnyei

Tudtad, hogy a carousel hirdetésekre Facebookon és Instagramon is tízszer többször kattintanak mint egy simára? A több kép ugyanis növelheti az átkattintási arányokat és ami még ennél is fontosabb, az elkötelezettséget! Egyszerűen megfogalmazva a carousel hirdetés az egyik legjobb módja annak, hogy képsorozatokat mutass a felhasználóknak.
A képen láthatjuk, hogy a Mini is élt a lehetőséggel:
Csak pár hónapja jelentette be a Facebook ezt az új lehetőséget, de már szinte sorakoznak egymás után a jobbnál jobb hirdetések.
Amikor a FoodPanda tesztelte a carouselt először a közösségi médiában, látták, hogy az átkattintási arány 180%-kal nőtt és a kampány költsége 39%-kal csökkent.
Motorola egy szórakoztató módot talált arra, hogy megjelenítse a termékeit. A világos háttér még inkább kiemeli a telefonok kijelzőit arról nem is beszélve, hogy a szlogenek tökéletesen illeszkednek hozzá.
Publix a frissen sült kenyereket választotta a hirdetésébe, majd az utolsó képnél úgy döntöttek, hogy egy logózott tészta fog szerepelni, ami nagyon ötletes.
A Wendys is használja a carousel hirdetést termékmegjelenítésre. Ahelyett, hogy különböző képeket használt volna, látni fogod, hogy helyette egy nagy hosszú fotót választott.
Ez az egyik legegyszerűbb módja, hogy felkeltsd a felhasználók kíváncsiságát. Az első képnek jelentenie kell valamit és el kell érned, hogy érdekelje őket mi lesz a következő. Ezeket a kampányokat arra is lehet használni, hogy új terméket mutass be.
2. Promótáld a branded kultúráját
Nincs is annál jobb érzés, amikor a világ tudja, hogy ki vagy és miről szól a márkád. Ezt csak tetőzni tudja a carousel hirdetés!
Az Uber is hasonló cipőben jár, de mégis bevállalta ezt a fajta reklámot, hogy új sofőröket szerezzen és rámutat arra is, hogy mennyire jó, ha regisztrálsz.
Különösen az első és utolsó kép fontos a pénzbeli juttatások miatt. Ez azért lehet mert az első a felhasználót elcsábítja az utolsó pedig már a honlapra irányítja.
A Tiffany New York segítségével próbálja visszaadni a márka jelentőségét.
A Pencil for Promise egy non-profit szervezet, ami segíti a fejlődő országok iskoláit és a hirdetésben is ezt mutatják.
Ez is egy jó példa arra, hogyan lehet építeni egy megnyerő carousel hirdetést akkor is ha csak két kép áll a rendelkezésedre.
Hawkers pedig szétvágott képeket illeszt össze.
3. Mesélj el egy történetet
Minibar étterem egy történetet mond el, hogy mennyire hangulatos náluk elfogyasztani egy pohár italt és mire számíthat a felhasználó.
A Penny Dreadful egy természetfölötti dráma és hogy növeljék a nézettséget az utolsó epizódból szerkesztettek kis képeket.
A Cadbury egy vicces történetet mutat be, amit a felhasználó tényleg úgy érezhet, hogy végig kell, hogy nézzen.
Te következel!
Most, hogy tudod, hogy mit kell tenned hogy egy igazi kickass carousel hirdetést csinálj, itt az ideje, hogy kreatív legyél!
Regisztrálj a Canva oldalán és hozz létre saját képekből álló híredtést!
Carousel létrehozása:
Ha kiválasztottad a képeket, akkor figyelned kell arra, hogy csak 20% szöveg szerepelhet rajta! A Facebook kép mérete 600x600 px és a szöveg a kép tetején maximum 90 karakter lehet. Az Instagram is hasonlóan működik 600x600 és a leírás több mint 2200 karakter lehet.
Hogy pontosan tudd, hogyan kell ezeket feltölteni nézd meg a hivatalos útmutatót!
Reméljük ezzel a bejegyzéssel tudtunk segíteni és most már te is ihletet kaptál. A carousel hirdetések egyre több helyen lesznek majd láthatóak itt az ideje, hogy te is kipróbáld, meglátod jót tesz majd a vállalkozásodnak.


Az igazság az, hogy a körhinta hirdetések óriási versenyelőnyt kínálnak, hiszen sok márka nem is használja őket. A nagy előnye a hirdetéseknek az, hogy megadja a lehetőséget a vállalkozásoknak, hogy elmeséljék a történetüket és vizuálisan megfogja az embereket.
A következőkben bemutatunk pár példát, hogy a profik hogyan is használják őket és segíthetünk, hogy létrehozd az első hirdetésed!
1. Mutass be terméket együtt
Ez a hirdetés a Banana Republic egyik új kampánya, ahol bemutatja az új kollekcióját a boyfriend jeanst és boyfriend shirt-öt.

A Shutterfly hasonló megközelítést használt a termékeivel, de bedobott még egy pluszt is! A hétköznapi termékekbe kutyákat és macskákat tettek. Lehet ezt még fokozni?













Amennyiben szeretnél még több ötletet vagy inspirációt szerezni, csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkban, az Online Marketing Inspirációkba!
How to snatch a competitive advantage with Facebook and Instagram carousel ads