Menü

Amazon, mint a jövő hirdetési mogulja?

Az Amazon hirdetési oldala erősen középszerűnek tekinthető a hirdetők számára, azonban az óriási mennyiségű személyes adat, amivel rendelkeznek még mindig kecsegtető a vállalatoknak. Mivel az Amazon is felismerte a hirdetési felületének fejlesztésében rejlő lehetőségeket, ezért nemrég aláírtak egy szerződést, ami alapján a kereskedelmi óriás megveszi a Sizmek hirdetési rendszerét. Az Amazon akvizíciója a Google Doubleclick és a Hirdetéskezelő melletti legnagyobb, független hirdetési rendszerével hozzájárul ahhoz, hogy mélyebb információt kapjon a vállalat arról, hogy pontosan mely online hirdetések generáltak eladást. A Sizmek erős, integrált megoldásokat kínál, amelyek lehetővé teszik az adatok, a média és a kreatívok együttműködését az optimális kampányteljesítmény érdekében, az egész customer journey során. AI-vezérelt döntéshozó motorja képes a prediktív marketing öt kulcsfontosságú dimenziójának (kampány, fogyasztó, környezet, kreativitás, költség) adatai közötti összefüggéseket azonosítani. Ezen öt komponenst szerverük beépíti a kampányokba, hogy azok nagyobb elérést, több interakciót generálhassanak és összességében sikeresebbek legyenek. Az új Amazon Attribution Tool és Pixel kombinációjával ez egy jelentős evolúciós előrelépés az Amazon hirdetési ágát tekintve, és idővel még erősebb versenytársak lesznek az e-kereskedelemben jelenlévők számára. „A Sizmek akvizíció valóban segíteni fog az Amazonnak, hogy mindent vissza tudjanak követni, ami a platformjukon és a hirdetési szerveren keresztül fut. Azt hiszem, ez hihetetlen előny. Úgy gondolom, ez az, ami eddig hiányzott ahhoz, hogy új ügyfeleket tudjanak szerezni” - nyilatkozta a 360i programozási alelnöke. Ezek alapján elképzelhető, hogy az Amazon a jövőben nem csak az USA-ban, hanem mindenhol bekerül azok közé a hirdetési helyek közé, akinél vállalatok ezrei hagynak ott tetemes összegeket annak érdekében, hogy ők legyenek az elsők a versenypiacon!

Digiday

blog