Az időzítés minden? - Így posztolj okosan
Twitter: Este és reggel 8 között világos, hogy a többség pihen, így ilyenkor nem vevő se a rendkívül magvas gondolatokra, se a humoros megjegyzésekre, viszont a déli kajakóma után, 13 és 15 óra között valószínűleg értékelik majd ezeket.
Facebook: Facebookon a pihi idő kezdete kb. éjfélig tolódik. Ugye mindenki ismeri az üzenőfal félkómás végigpörgetését csak még egyszer... Nos, ez az időszak nem jó arra, hogy az üzenetünk elérje a célját, a délután 1 és 4 közötti intervallum már annál inkább, amibe az ebéd és már a hazafelé készülődés is beleesik valószínűleg, vagyis ilyenkor szívesen kalandoznak az emberek online.
LinkedIn: A business szféra közösségi portálja munkaidőben szinte teljesen hasznavehetetlen, és ugye nem is tesz jó benyomást, ha az irodából nézelődsz mások profilján vagy éppen eszközölsz változtatásokat a sajátodon! Érdemes a szabadidőre koncentrálni.
Instagram: A legnagyobb képmegosztó aktivitása tulajdonképpen a Facebookéval azonos, járj el hasonlóan, akkor nagy gond nem lehet.
Tumblr: A mikroblogok olvasása több időt vesz igénybe az előzőeknél, így hacsak a célcsoportod nem a lusta munkerő, aki tevékeny időszakban is a közösségi médiát habzsolja, felejtsd el a munkaidőt, és azon kívülre időzíts! A reggel vagy az este lehet hatásos, de a reggel talán kevésbé jó, hiszen ilyenkor mindenki siet, de a a kora esti órák valószínűleg be fognak válni.
Pinterest: A Piterest kapcsán azt is fontos megjegyezni, hogy kifejezetten a hétvégén érhetsz célba, hiszen itt a közönség szívesen nézeget a hobbijával, háztartással, lakberendezéssel, stb. kapcsolatos képeket, ami ugye általában a hétvégén esedékes. A SumAll szerint időpontban az este 8 és 11 közötti, nyugalmi (vagy még bulizást megelőző) időszakot érdemes becélozni.
Google+: Végül de nem utolsó sorban, a Google saját social siteján az infografika tanulsága szerint a délelőtti órákban érdemes aktivitást mutatni.
Ha szeretnél te is sikeresen időzíteni, és elérni közönségedet, gyere el a HRENKO és a Teleki-Degenfeld Kastélyszálló Szirák közreműködésében létrejövő Digital Branding Conference & Workshop Castle of Inspirations rendezvényre, amelynek keretein belül hiteles szakértők és trénerek előadásaiból inspirálódhatsz.