Menü

Bemutatták a Facebook Shops funkciót

A covid-19 körüli helyzetben világszerte rengeteg kisvállalkozás küzd a létfenntartásért, sokuk pedig épp most vált át online kereskedelemre, hogy ezzel is optimalizálja a költségeit. A Facebook szeretné segíteni ezt az átállást, ezért (is) indítja el a Facebook Shops nevű új szolgáltatását.

A Facebook Shops előnyei:

  • Tetszőleges számú terméket felvehetsz: Nem kell előbb máshová termékkatalógust feltöltened, és a feltölthető termékek száma sem korlátozott.
  • Testre szabhatod a termékkínálatodat: A termékeidet különféle kollekciókba rendezheted, hogy az ügyfeleid kategória szerinti bontásban böngészhessenek a boltodban.
  • Kommunikálhatsz az ügyfelekkel: Az ügyfeleid üzenetben tehetnek fel kérdéseket az oldalad boltjának.
  • Elemzési adatok lekérése: Megnézheted az egyes termékeidhez tartozó megtekintések, kattintások és vásárlások számát.
A vásárlók a Facebook boltokhoz a vállalkozások oldalain vagy Instagram profiljukon keresztül férhetnek hozzá. Természetesen hirdetésekben és Insta storykban is feltűnhet a felület, ahonnan közvetlenül lehet az adott bolt teljes kínálatát átböngészni, vagy későbbre elmenteni azokat a termékeket, amik megtetszenek. Az eladóval való kapcsolattartásra szintén a Facebook saját eszközein, vagyis WhatsAppon, Messengeren, vagy Instagram Direct üzenetben lesz lehetőség, de itt követhető a termékek kiszállítási állapota is. A Facebook Shops bevezetése a ma már éles, viszont ahogy mindig, fokozatosan válik elérhetővé a felhasználók számára.

AboutFB | Facebook

blog