Menü

Engagement növelő eszközök a social media felületekhez

A Canva bemutatása után most olyan engagement növelő eszközök következnek, amelyekkel még sikeresebben managelheted a közösségi média profilokat. Ugyanis ez a három eszköz elemezni fogja a tartalmaidat, mielőtt megosztanád a nagyközönséggel, így láthatod majd, hogy mit várhatsz, illetve min kell változtatnod. 1. Optimalizáld a konverziód Bannersnack egy online alkalmazás, amely megkönnyíti a banner hirdetések létrehozását. Az applikáció segítségével (egy viselkedés alapú elemzési funkcióval) optimalizálhatod a képedet, hogy még nagyobb behatása legyen a social mediában. Először is, ha szeretnél egy banner képet létrehozni, használd az eszköz kézi online szerkesztését. Utána a megkapott kódot add hozzá a képedhez a blogon. Miután eltelt egy kis idő, nézd meg a hőtérképet, amit a Bannersnackon látni fogsz, hogy az emberek hol kattintottak rá a legtöbbet. eszközök Ha elégedett vagy a kép által hozott elérésekkel, akkor már használhatod is az általad kezelt felületeken. 2. Erősítsd a vizuális benyomást VAS (Visual Attention Software) a tudományos algoritmust használja fel abból a célból, hogy a kép mely része lehet az, amely felhívja az emberek figyelmét az első 3-5 másodpercben. Azt is meg tudja jósolni, hogy a kép nézése során a nézők szeme merre vándorol. képszerkesztő Ha a VAS hátterébe is betekintesz, akkor láthatod, hogy vannak olyan lehetőségei, hogy egy adott képnél fokozhatja a vizuális tulajdonságait (például a széle, a színkontrasztok, fényerő és az arcok) és felhívja a figyelmet a fontos területekre. Ha meg vagy elégedve az app által közölt eredményekhez, akkor nyugodtan használhatod a különböző felületeken. Tipp: A VAS és a Bannersnackot használhatod egyszerre is, hogy megtaláld, mely minták alkalmazása az, amit a legtöbben néznek. 3. Figyelj a részletekre A Color Contrast Analyzer nem csak elemzi a színkontrasztokat, hanem értékeli is az adott szöveget és képet, majd beszámol arról, hogy az overlay, hogyan lesz majd látható. Ez különösen fontos lehet azok számára, akik rosszabbul látnak. képszerkesztés Az eszköz segít optimalizálni a képeket. Annyit kell tenned, hogy betöltöd a képet amit szeretnél, hogy elemezzen, majd az Analyzer segítségével addig tudod állítgatni rajta a kontrasztokat, ameddig nem leszel elégedett. Az elkészült képet pedig add hozzá a vizuális könyvtáradhoz. Hol találhatsz az elköteleződéshez mérőszámokat Az elmúlt pár percben láthattad, hogy melyek azok az engagement növelő eszközök, amelyekkel optimalizálhatod a képeket, hogy minél jobbak legyenek. Azonban miután ezeket használtad, meg is kell mérned az eredményeket, hogy tényleg működnek-e. # Facebook Ha szeretnéd tudni, hogy milyen elérése volt a bejegyzésednek a Facebookon ezt megtudod nézni a háttér információknál. képszerkesztő # Instagram Az Instagram analitika számos eszközt indított útjára mostanában, amelyek segítségével ezeket az eléréseket tudod figyelni. Viszont nem néz a kommentek és megjegyzések mögé. A kattintásokról még nem tud beszámolni, de az Iconosquare segít megtalálni a legkedveltebb képet és beszámol arról, hogy milyen tevékenység kapcsolódott egy-egy képhez. Összegzés Manapság rengeteg lehetőséged van rá, hogy megfogd a közönséged a képeiddel. Alakítani tudod az emberek gondolkodását egy képpel, és ezeknek az eszközöknek a segítségével hosszabb távra is tudsz gondolkodni. Nem tudjuk elégszer mondani, hogy mindenképp építs fel egy jó stratégiát, mert ezen sok múlhat.  

Amennyiben szeretnél még több ötletet vagy inspirációt szerezni, csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkban, az Online Marketing Inspirációkban.

3 Social Image Tools That Increase Exposure and Engagement

blog