Menü

Erőteljes kampányra készül a Facebook

Ha a hírességek, tartalomkészítők, befolyásosok számára kifizetett dollár milliók nem lettek volna elegek, a Facebook egy nagy kampányt akar indítani az élő videókért. Sok platform megpróbált fölényt szerezni az élő streaming lehetőségéből, de csak a Facebook jutott el odáig, hogy pénzt is fektessen bele. Tudjuk, hogy a vállalat fizet azért, hogy ezt mások használják és tartalmat hozzanak vele létre, de most úgy tűnik egy komoly hirdetési kampányra készülnek. A közelmúltban egy Wall Street Journal beszámoló alapján elmondható, hogy a The Factory által a Facebook házon belüli stúdiójában létrehozott kampánnyal kapcsolatban a televízióban és a hirdetőtáblákon jelentek meg a reklámok, amelyekkel közel 1,7 milliárd felhasználót értek el. Az ötlet az volt, hogy az embereket megpróbálják aktiválni egy bizonyos szinten. A hirdetési kampány arra fog összpontosítani, hogy megmutassa az embereknek, hogy mi mindent lehet elérni a Live segítségével és ez a funkció hogyan működik. Ez azoknál a videóknál érhető el, amelyeket az elmúlt időszakban tettek közzé a felhasználók a a Facebookon. Ezzel és a korábbi lépésekkel válik nyilvánvalóvá, hogy mennyi erőfeszítést tettek annak érdekében, hogy üzembe helyezzék a Live-ot. Már egyértelmű, hogy a Facebook mantra "videó, videó, videó" bevált és a következő évben már tudjuk, hogy mire számíthatunk a platformtól. Új utakat biztosít a közösség számára és ösztönzi őket, hogy minél több videót készítsenek, legyen az már rögzített, élő vagy 360 fokos. A Facebook ugyan már megerősítette ezt a kampányt, de ez még semmit sem jelent! Ti mit gondoltok erről?

Amennyiben szeretnél elmélyülni a brandépítés adta eszközök tárházában, amelynek része a Facebook Live is, jelentkezz következő konferenciánkra!

Facebook Is About To Launch A Massive Facebook Live Ad Campaign

konferencia
blog