Felkészültél az Instagram változtatásokra?
Felkészültél a legújabb Instagram változtatásokra? Szeretnéd tudni, hogy ezek az újítások mit jelentenek a marketingedre nézve? Amellett, hogy egy teljesen új logót kapott az insta összekavarta a termékek hirdetéseit, videó funkciókat és az algoritmust is. A mai versenyhelyzetben elég nehéz kitörni, ezért megoldásokat nyújtunk a különféle frissítésekre!
1. Videó hossza megnövekedett
Kész vagy hosszabb videókat megosztani az Instagramon? Abban az esetben, ha még nem hallottál erről, akkor elmondjuk, hogy legalább 15-60 másodperces videókat tudsz közzétenni. Hogy ez elérhető legyen neked is frissítened kell az appot. Közvetlenül az alkalmazáson belül is készíthetsz felvételt vagy a videótáradból is kiválaszthatod. A funkció lehetővé teszi, hogy filtereket használj illetve a hangot is ki tudod kapcsolni, plusz a borító képet is beállíthatod.
Ezekkel a változtatásokkal több tartalmat is megoszthatsz, különösen akkor ha ezt más hálózatokon is szeretnéd megtenni.
2. Videó nézők megjelenítése
Most megtudhatod, hogy hány ember nézi a videóidat instán. Csak annyit kell tenned, hogy a felvételek alatt feltüntetett számokra pillantasz.
Ha rákattintasz a nézők számára, akkor látni fogod, hogy kik kedvelték és itt esélyed lesz rá, hogy bekövess embereket.
Ezzel a lehetőséggel megtudod nézni, hogy mekkora a közönséged elkötelezettsége feléd. Tehát, ha azt látod, hogy több százan nézték meg a videód, de csak maroknyian kedvelték, akkor a közönséged nem rezonál jól, de ha szinte mindenkinek tetszett, akkor egy nyerő videód van. A megoldás a kísérletezés, tudd meg, hogy mi az ami a követőidet leginkább vonzza!
3. CTA a képeken
Ha valaki megnyomja a hirdetésed képét, akkor azonnal felhoz egy felhívó gombot. Majd a felhasználó rákattint és a website-ra vagy alkalmazásra ugrik automatikusan, persze ez attól is függ, hogy mit állítottál be.
4. Profil CTA
Ha a hirdetésedet az Instagram profiloddal kapcsolod össze, akkor a gomb odaviszi a látogatót. Ha ezt állítottad be, akkor a weboldalad linkjét a profilod tetején helyezd el.
Megjegyzendő, hogy ez csak akkor történik meg ha ezt a formát választod, ha bárhova máshova teszed a CTA gombot, akkor ott fog hatni.
Tartsd szem előtt, hogy jól válaszd meg a cselekvésre felhívó gömb szövegét. Ha valaki ezeknek a csapoknak a segítségével rámegy a profilodra, akkor egy profi bemutatkozó szöveget kell látnia, ami illeszkedik a kampányba.
CTA gombok felhívó szavai: Szeretnéd ezt az appot?, Foglaljon most!, Kapcsolat, Letöltés most!, További információk, Regisztráció. Ehhez kell illeszkednie a rövid bemutatkozásodnak is, hogy értse a felhasználó, hogy mit szeretnél tőle.
Ezt minden Instagramos kampánynál tartsd szem előtt!
5. News feed láthatósága az algoritmusban
Míg a legtöbb ember az új logóra koncentrál, a legnagyobb változás mégiscsak az algoritmusban található. Ha ránézel a saját faladra, akkor már nem időrendi sorrendben fogod látni a képeket, hanem azt amin a legfrissebb a hozzászólás. Azok a képek szerepelnek elől, amiről az Instagram úgy gondolja, hogy számodra érdekesek lehetnek.
Ha azt szeretnéd, hogy egy konkrét posztot többször láss, akkor kedveld és kommentáld. Így többször fog felbukkanni a faladon.
Vagy alternatívaként kattints a három pontra a kép jobb felső részén és válaszd a Turn On Post Notificationst.
Ez biztosítja, hogy ne hagyj ki semmit azoktól, akiket látni szeretnél.
Kérd meg a rajongóidat, hogy kapcsolják be ezt a lehetőséget, hogy ne maradjanak le semmilyen posztodról. Továbbá az Insatgram olyan lesz, mint a Facebook. Ha szeretnéd elérni a célközönséged, akkor a Facebook Business Manager segítségével is hozhatsz létre hirdetést.
Konklúzió
Itt az ideje, hogy elfelejtsd az logót és elkezdj a többi fontos változtatásra összpontosítani, amelyekre új stratégiákat kell kitalálnod, hogy benne maradj a flowba és az emberek maguktól kapcsolják be, hogy szeretnék látni a posztjaidat. A segítségünkkel most már biztosan állíthatjuk, hogy felkészültél az Instagram változtatásokra!
Amennyiben szeretnél még több ötletet vagy inspirációt szerezni, csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkban, az Online Marketing Inspirációkba!