Hogyan urald a social mediát egy telefonnal?

Szerző: ,
urald a social mediát

Tudjuk, hogy bármelyik iPhone eléggé erőteljes készülék, de vajon elég-e ahhoz, hogy urald vele a social mediát? Nos, van egy jó hírünk: a Canva applikációja múlt héten elérhetővé vált azok számára, akik iOS-t használnak, vagyis már út közben is szerkesztheted megosztandó tartalmaidat.

A következőkben megnézzük, hogy hogyan is irányíthatsz mindent egyetlen eszközzel.

1. Törekedj a vizualitásra

A social media birodalmában a vizuális tartalom uralkodik. A felhasználók naponta több száz hirdetést, bejegyzést látnak, minden pillanatban értesítéseket kapnak. Ezen a szinten már csak annyi a dolgod, hogy kitűnj a többi márka közül.

De hogyan lehet létrehozni szemet gyönyörködtető tartalmat egy telefonnal? A Canva appjával szinte bármit megszerkeszthetsz, amit csak szeretnél!

A Lululemon is tudja, hogy ha azt akarják, hogy valaki a linkre kattintson, a gyönyörű kép nem maradhat el!

urald a social mediát

urald a social mediát

urald a social mediát

A Canvában rengeteg vizuális effekt  közül választhatsz, hogy az egyszerűnek tűnő linkedet kiemeld egy profi képpel.

urald a social mediát

2. Használd ki a feliratok lehetőségét

Minden marketinges tudja, hogy egy-két gondosan kialakított mondattal sok mindent el lehet érni. A szépsége mostantól ennek az, hogy bármikor feliratozhatsz egy képet.

Ha kell egy kis inspiráció, akkor lesd el a Hotel Quickly ötleteit, hogy miket érdemes kiírni!

urald a social mediát

urald a social mediát

3. Maradj naprakész

A közösségi média egy folyamatosan működő gép, állandóan mozgásban vannak az információk, ezért a márkáknak fel kell venniük egymással a versenyt. A legjobb megoldás pedig, ha szeretnél kitűnni, hogy az elkészített fotót azonnal posztolod.

A legjobb példa erre a Pinchy, nézzük ők ezt hogyan oldották meg:

urald a social mediát

urald a social mediát

A Canvával pedig snap fotókat is tudsz közzétenni, ha történik valami izgalmas az üzletben vagy irodában:

urald a social mediát

4. Fokozd a képeidet

Van egy gyönyörű fotód a telefonra mentve, de mielőtt megosztanád szeretnéd javítani egy-két filterrel, hogy még jobb legyen? Ezekkel az effektekkel erősítheted vagy világosíthatod a képet, akár a fotó hangulatát is megváltoztathatod egy gombnyomással.

A következő példánkon is látszik, hogy Lucky Dip Club neonos szűrőket használ, hogy még figyelemfelkeltőbbek legyenek a képeik:

urald a social mediát

urald a social mediát

5. Gyűjts erőteljes képeket

Egy erős kép azonnal felkelti a felhasználók figyelmét. Amikor fotókat gyűjtesz, akkor fontos, hogy tartsd szem előtt a témát a márkádnál. Mindenképpen tedd fel magadnak a kérdést, hogy inkább inspiráló látványos felvételeket vagy az érzelmekre hatókat választanád?

Azt javasoljuk, hogy először kísérletezz, hogy a követőidnek mi tetszik és utána jöhet a keresgélés!

urald a social mediát

6. Hozz létre értékes tartalmat

Rengeteg különböző tartalmú témát tudsz felajánlani a közönségednek, de mindenekelőtt arra kell figyelned, hogy számukra értékes dolgokat ossz meg! Rachel A. Olsen író szerint:

Az e-bookoknak manapság, olyan szintű hitelessége van, ami megmutatja, hogy a saját versenytársaid körében mit nyújtasz és a saját területeden miben vagy a legjobb.

A HubSpot a legtöbbet hozza ki ebből, hiszen a felhasználóinak állandóan ingyenes e-bookokat ajánl föl, de jó példa lehet a mi saját e-bookunk is.

urald a social mediát

De hogyan tudunk létrehozni ehhez hasonló tartalmakat telefonon? A Canva multi-page dokumentumainak hála bármikor tudsz hasonlókat alkotni!

urald a social mediát

7. Mutasd meg a tartalmad

A közösségi kampányok egyik legfontosabb része az, amikor a tartalmadat megosztod a világgal. Szinte minden pillanatban egy márka vagy egy vállalat nyomja az emberekre a reklámokat és neked lépést kell tartanod velük. Rengeteg irányzat létezik arra nézve, hogy hogyan, milyen gyakran kell megosztani a tartalmakat, ezért a DowSocial készített egy vázlatot, hogy hogyan is lehetne csinálni.  Próbáld ki, hogy számodra mi működik a leginkább!

urald a social mediát

Rajtad a sor

Figyelj a vizuális hatásokra, legyél naprakész és tartsd meg a rendszerességet! Ha folyamatosan megosztod a jobbnál jobb tartalmakat, akkor előbb-utóbb az emberek ezt értékelni fogják. Érdemes kísérletezgetni és mindent kipróbálni, hogy mi az, ami a közönségedet lenyűgözi! Reméljük tudtunk abban segíteni, hogy hogyan urald a social mediát egy telefonnal, hiszen ma már a lehetetlen nem létezik!

Amennyiben  szeretnél még több ötletet vagy inspirációt szerezni, csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkban, az Online Marketing Inspirációkba!

How to Rule Social Media Armed with Only Your iPhone


Ajánlott bejegyzések