Menü

Inspirálódj velünk! 2015-ös trendek a workshopon

Az év elejével elárasztják a blogokat és szaklapokat a 2015-ös előrejelzésekkel és webes trendekkel foglalkozó cikkek. Biztosan te is rengeteg ilyen írással találkoztál már, és kapásból fel tudsz sorolni 10 marketing trendet, ami idén meghatározó lesz, 5 dolgot az eredményes mobilmarketinggel kapcsolatban, vagy 15 SEO-s mítoszt, amit megcáfolt az élet. (A pontos cikkeket itt most nem linkeljük, de egytől egyig olvastuk ezeket a nemzetközi és a hazai szaksajtóban.) A jelenség indokolt, hiszen az online marketinges szakma mára számtalan részterületre tagolódik, és külön szakmává vált a design, a felhasználói felületek tervezése, a mérés és az analitika, a SEO, a PPC és a közösségi marketing – csak hogy a legfontosabbakat említsük. Minden részterület folyamatosan változik, és ha lépést szeretnél tartani a változásokkal, nincs könnyű dolgod – főleg, hogy a kisebb cégeknél egy ember végez számos ilyen feladatot, de ha van rá csapat, egy jó marketing vezetőnek képben kell lennie mindennel. Képben lenni ráadásul nem is könnyű feladat, hiszen az online marketing sem más, mint folyamatos küzdelem a vetélytársakkal és - sok esetben - a technológiával. Íme egyik kedvenc motivációs videónk, amely jól lefesti a helyzetet: Éppen ezért úgy döntöttünk, megkönnyítjük a dolgodat, és nem magunk írunk összefoglalót a 2015-ös trendekről, hanem rutinos és elismert szakembereket kértünk fel arra, hogy mondják el, szerintük miről szól majd ez az év az online marketingben – mindezt az első idei Online Marketing Inspirációk workshopunkon. Így aztán a leghitelesebb szakemberek előadásában mélyülhetsz el egy kicsit mindabban, amit idén az eredményes online marketinghez tudnod kell. A szakértőinket arra kértük fel, hogy beszéljenek arról, mi várható idén, de gyakorlatias szempontból, így egész biztosan egy sor azonnal bevethető ismerettel távozol majd a workshopról – vagy legalábbis tudni fogod, milyen irányban fontos, hogy bővítsd az ismereteidet. Egy kis ízelítő a programból:
  • Lévai Richárd, vagy ahogy a legtöbben ismerik, Ricsi a leginkább naprakész hazai közösségi marketing szakértő, aki a Facebook oldalak kezelését és a hirdetéseket érintő újdonságokat foglalja össze.
  • Berényi Konrád igazi veterán online marketinges és blogger, akinek az Online Marketing Blogon megfogalmazott karakán véleményposztjai mondhatni a névjegyévé váltak. Konrád jelenleg a Pontolo nevű, online hűségprogram-startup felfuttatásán fáradozik, így az ügyfélmegtartásról fog beszélni.
  • Az idei év sok változást hozhat az e-kereskedelemben, ami rohamosan bővül, és biztosan hatással lesz rá a vasárnapi zárva tartás. Madar Norbert, a GKI Digital kutatója az e-kereskedelemben várható fejleményekről tart majd előadást.
  • Az online marketing egyik nagy előnye, hogy itt minden mérhető. Ugyanakkor ez benne a nehézség is: nem könnyű eldönteni, mit és miért kell mérni, illetve elemezni. Sallai Dani inbound marketing szakértő a mérésről, az A/B tesztelésről, a szegmentálásról és a KPI-k meghatározásáról fog beszélni.
  • Ami pedig a saját előadásainkat illeti: cégünk ügyvezetője, Hrenkó András a webfejlesztéssel és SEO-val kapcsolatos kihívásokról beszél majd, online marketing tanácsadónk, Vámosi Gergő pedig a közösségi marketing és a tőle egyre inkább elválaszthatatlan tartalommarketing kihívásaiba avat be majd téged.
Amint láthatod, az előadások témáit úgy terveztük meg, hogy minden fontosabb témáról szó legyen, már amennyire ez egy nap alatt lehetséges. A menetrendet pedig úgy állítottuk össze, hogy az előadásblokkok közötti hosszabb szünetekben, az előadóteremmel szomszédos Grund bárpultjánál legyen lehetőség egy kis élő eszmecserére az előadókkal. Természetesen a workshop és az előadások tapasztalatait összefoglaljuk majd itt a blogon is, hiszen ezért indítottuk el. Ha viszont tudsz, gyere el és inspirálódj velünk február 9-én! A rendezvény szokás szerint ingyenes, de regisztrációhoz kötött! A részletes programot és a regisztrációs formot itt találod. Gyere, és inspirálódj velünk!
blog