Menü

John Lewis elhozta 2017 legszomorúbb karácsonyi reklámját

Süti, tojáslikőr és az agyvérzésig játszott Mariah Carey dalok nélkül ugyanúgy nem lenne ünnep, mint John Lewis karácsonyi reklámjai nélkül. Szerencsére hamar meg is érkezett az idei és 2017-ben talán már elsőként a leghíresebb reklámfilmes alkotására pörgetheted magad ünnepi hangulatba. A tavalyi kutyás és a 2015-ös Holdon üldögélő ember főszereplésével ellátott videók után, idén egy cuki kisfiút kapunk és ágya alatt bújkáló szörnyet, aki talán még a fiúcskánál is aranyosabb. A sztori szerint Joe (a kissrác) eleinte félt Moztól a mumustól, de idővel megbarátkoztak és jókat játszottak együtt, figyelve arra is, hogy Moz a szülők elől rejtve maradjon. Ahogy azonban telt-múlt az idő, és ahogy azt a John Lewis filmektől megszokhattuk, jött a szíszorító változás... Ezt azonban semmiképp sem szeretnénk előre lelőni, nézd meg inkább a videót, de zsepit vegyél elő előtte!

A megható karácsonyi reklám egyébként egy nem kevesebb, mint 7 millió fontból készült kampány része, és része volt benne az Oscar-díjas rendezőnek, Michel Gondrynak is. Bevalljuk mi teljesen más és sokkal kevésbé szomorú forgatókönyvvel is el tudnánk képzelni Moz és Joe történetét, de az biztos, hogy az idei filmecske is csodaszép lett, így még nagyobb kedvvel vetjük bele magunkat az ünnepi forgatagba!

Tetszett a cikk? Oszd meg barátaiddal is!

blog