Menü

Kétségbeesett lépések az új Instagram algoritmus miatt

Korábban már megírtuk, hogy új Instagram algoritmus bevezetése előtt állunk, ami a Facebook rendszeréhez hasonlóan, már nem időrendi sorrendben mutatja majd meg a hírfolyam tartalmát, hanem egy bizonyos mérce szerint. Ez azt jelenti, hogy az Insta is azt helyezi előrébb a hírfolyamban, amit számunkra érdekesnek ítél meg. (Az Instagram szerint egyébként minden poszt elérhető lesz továbbra is, mindössze a sorrend változik...)
A profiljukat üzleti célra üzemeltető felhasználók azonban cseppet sem örülnek az újításnak, de röpke (a munkatársak és ismerősök között végzett) felmérésünk szerint a privát userek sem.
Éppen ennek a bizonytalan, várakozó helyzetnek köszönhető az, hogy felbolydult az Instagram népe és finoman szólva elkeseredett lépésekre szánták rá magunkat a bloggerek, előadóművészek és még ki tudja hányan. Megszaporodtak a like vadászó posztok, illetve azok, amik arra kérik a követőket, hogy kapcsolják be a csatornára vonatkozó értesítéseket, hogy azt a jövőben is könnyen figyelemmel kísérhessék.

új instagram algoritmus

új instagram algoritmus

új instagram algoritmus

új instagram algoritmus

A jó stratégia persze közel sem ez, sokkal inkább a megfelelő tartalom megtervezése, hiszen az algoritmus bevezetése már tény, így ez ellen harcolni nem érdemes, viszont a stratégiát átgondolni annál inkább. A legtöbben eddig úgy gondolták, hogy elég jókor posztolni, most azonban tényleg jó minőségű, figyelemfelhívó, interakcióra késztető tartalomra lesz szükség az életben maradáshoz. Hajrá!

Amennyiben hasznosnak találtad ez a bejegyzést és a jövőben is szívesen olvasnál hasonlókat, csatlakozz a Facebook csoportunkhoz!

blog