Menü

Középpontban marad a közösségi média?

A közösségi média hatalma töretlennek látszik, de a viszonyok szinte napról-napra változnak. Platformok kerülnek új tulajdonba, a content trónján pedig már a videó áll, háttérbe taszítva a szavakat. Nehéz tartani a lépést, de éppen ezért izgalmas ez a kérdéskör. A tudás hatalom, megosztani pedig élmény és erény. Ezt valljuk mi is, éppen ezért, ha inspiratív közegben szeretnél mélyebbre menni ehhez hasonló szakmai kérdésekben, köztünk a helyed! Márciusban, a második Digital Session eseményen a social media kerül terítékre, ahol ismét garantált lesz az információ package, a szakmai espresso az elmédnek és a meglepetés vendég is. Utóbbit természetesen most sem áruljuk el előre, de egy kicsit súgunk, hiszen a legtöbben az első alkalommal is nagyon vártátok a kakukktojás vendéget.

Ők biztosan ott lesznek, ugye te is?!

facebook-carousel-eloadokkal-4Chatbotok: az új marketing csatorna

Valóban ilyen fontos szerepük lesz? Miért érdemes őket appok helyett használni? Hogyan lesz egy cég vagy márka egyben a személyes asszisztensünk? Ezekre a kérdésekre kapunk választ, és még néhány működő chatbotot is láthatunk! Szabó Csenger: Évek óta foglalkozik innovatív technológiákkal. Jelenleg abban segíti az ügyfeleit, hogy alkalmazásokat építhessenek Facebook Messengerre, illetve Big Data technológiákat oktat IT vezetőknek.      

facebook-carousel-eloadokkal-3Instagram felhasználóból országos siker

Ma már Dunát lehet rekeszteni a bloggerekkel, de van aki kitűnik a sokaságból. Dóra segít megérteni, hogy bármilyen vállalkozásról van is szó, mindegy mekkora a verseny, lehetséges nem csak követőket, hanem rajongókat szerezni. Iklódi Dóra: Egy egyszerű Instagram oldallal kezdődött, ám Dórát olyannyira beszippantotta a konyha és a kommunikáció világa, hogy ma már hivatásként foglalkozik a gasztromarketinggel és foodstylinggal.      

facebook-carousel-eloadokkal-6Számok, kampányok, taktikák a Samsung közösségi felületein

A Samsung közösségi média jelenlétét menedzselő teamet egy globális gépezet maroknyi csapata alkotja, akik nélkül nem működhetne hatékonyan a giga vállalat európai kommunikációja. Titkok, számok, érdekességek, a világ egyik legnagyobb brandjének social vezetőjétől. Buday Viktória: Viktória 17 éve tevékenykedik a kommunikációs szakmában, jelenleg a Centrade | Cheil magyarországi tevékenységét vezeti, azon belül a Samsung közösségi média felületeit menedzseli a csapatával.  

facebook-carousel-eloadokkal-2A brand mögött húzódó social media

Betekintést kapunk Herczeg Zoltán személyes és üzleti social jelenlétének határaiba és jellemzőibe, avagy a brand mögött húzódó stratégia rejtelmeibe. Megkapjuk a Herczegség személyes tapasztalatait, és az alakított tendenciákat, amelyek mások számára is hasznosak lehetnek. Herczeg Zoltán: Munkássága a kezdeti, hétköznapi polgárpukkasztástól és a művészvilág szereplőinek készített egyedi, színpadi viseleteitől elindulva keresztülvág a világcégek felkérésére tervezett és gyártott formaruhák sokaságán át, s mintegy másfél évtized alatt hazája legismertebb divattervezői közé emeli őt.     facebook-carousel-eloadokkal-5

A kakukktojás vendégünk

ezúttal a hazai social media élet híres/hírhedt arca lesz, akit szinte biztos, hogy te is követsz, hiszen like-olóinak száma kiteszi Budapest lakosságának több, mint felét. Kitalálod, hogy ki az? Ne tippelj, gyere el és találkozz vele személyesen!       Legutóbb lemaradtál? Akkor a a branding fogalmát és kérdésköreit elemeztük, olyan cégek képviselőinek segítségével, akik már önmagukban is izgalmas jelenségek, és akiktől érdemes volt tanulni. A napot ígéretünkhöz híven egy extra meglepetés vendéggel zártuk. Pásztor Annával, az Anna and the Barbies énekesnőjével beszélgettünk brandépítésről, az ebben rejlő lehetőségekről.

MOST NE MARADJ LE, REGISZTRÁLJ IDŐBEN, HISZEN MÁR NINCS SOK HÁTRA A SZEZON LEGÚJABB ÉS EGYIK LEGIZGALMASABB SZAKMAI RENDEZVÉNYÉIG!

untitled-design-31
blog