Marketing megoldások Twitteren
A real-time marketing most sokkal fontosabb, mint valaha. A fogyasztók azonnali kielégülést akarnak a megfelelő szolgáltatásokkal. Az emberek több médiát fogyasztanak és ez megnehezíti a marketingesek életét, versenyezniük kell a figyelemért. Ahhoz, hogy egy cég fennmaradjon, haladniuk kell az árral.
3. Kreálj kulturális pillanatokat
A legtöbb márka már rájött, hogy a megfelelő marketinggel akár 140 karakterrel is lehet pozitív változást hozni az emberek életébe. Itt jön a képbe a Dove egyik kampánya, amely azokat a nőket célozza be, akiknek testképzavaruk van (tehát szinte minden nőt). A #SpeakBeautiful a 2015-ös Oscar alatt futott. (A képre kattintva meg is nézheted a kampányt, ami elég ütősre sikeredett.)
4. First screen
A televízió és a Twitter már régóta szimbiózisban élnek egymással. A márkák egy másodpercet nem hezitáltak, amikor a két képernyőt kellett összevonni. 2012-ben a Mercedes a #YOURDRIVE kampányával egy teljesen új lehetőséget nyitott meg, a néző választhatta ki, hogy mi történjen a reklám alatt, merre menjen az autó. Az utóbbi 10 évben egyre inkább a telefonok vették át az irányítást, így az okostelefon első képernyővé nőtte ki magát. Ezt bizonyította a McDonalds is, amikor az #AllDayBreakfast kampányukban mobilon ment a bejátszás.
5. Live Video
A márkáknak már nem lehet korlátozni a 30 másodperces szpotokkal, itt az élő videó. A GoPro kihasználta a lehetőséget és szövetségre lépett a Periscoppal, ezzel teljesen új élményeket nyújtottak, az embereknek.
6. Hashtag és az új vizuális formák
Ma már nehéz egy világot elképzelni, ahol nincs hashtag. Bekapcsolódik a közösségekbe és mozgalmakba, valamint lehetővé tette az új formai márkák identitását. 2011-ben az Audi lett az első márka, amely integrálta a hashtaget a SuperBowlba. A rajongóknak csak tweetelni kellett, hogy #Progressls és nyerhettek. Majd az Adidas is alkotott egy hasonlót a 2012-es londoni olimpia alatt, a #TakeTheStage és a #StageTaken hashtagekkel.
Az ehhez hasonló ötleteidet bevetheted más platformokon is, hiszen a felhasználók imádják azt ami kreatív, úgyhogy ha ezzel az összeállítással már elindítottunk valamit, akkor már megérte! :)
Amennyiben szeretnél még több ötletet vagy inspirációt szerezni, csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkban, az Online Marketing Inspirációkban.