Menü

Mi a közös a Red Bullban, Pásztor Annában és a Decathlonban?

Voltaképp bővíthetnénk is a sort, hiszen a Red Bull, Pásztor Anna (Anna and The Barbies) és a Decathlon mellett a 4BRO, az IAAC és a Safilo Group is képbe került egyetlen laza, belvárosi délután alatt. Amennyiben olvasod ezt a bejegyzést, valószínűleg korábban is találkoztál már velünk, így volt esélyed neked is ott lenni. Lemaradtál? Nézzük, hogy miről is. A Digital Session Budapest rendezvénysorozat innovatívan ötvözi a meetupok kötetlen hangulatát, az inspiráló tudásmegosztást és storytellinget. Fontos, hogy mindig más témát dolgozunk fel, így akár minden alkalommal érdemes részt venni, biztosan számíthatsz új információkra, érdekes előadókra. Most a brandiget jártuk körül, méghozzá olyan cégek képviselőinek segítségével, akikről érdemes példát venni, nem utolsó sorban izgalmas találkozni velük. A napot egy extra meglepetés, kakukktojás vendéggel zártuk, akivel nem csak inspiráló, de élmény is volt a találkozás. Az első ilyen vendégünk az Anna and The Barbies frontembere (-nője), Pásztor Anna volt, akit egy ideig a közönség közé bújtattunk el, nem túl sikeresen.:) untitled-design-31 Az esemény épp csak itt van a hátunk mögött, de nehéz az izgalmas és tartalmas délutánt összefoglalni, aminek nem csak az elfogyasztott bormennyiség az oka. És bár azt gondolom, hogy már lezajlott események utólagos beszámolóit azoknak olvasni, akik valamiért nem jutottak el, talán kicsit unalmas/nyomasztó lehet, hiszen a hangulatot nehéz átadni, most pár sorban mégis összefoglalom az elhangzott témákat, de mutatok mellé jó sok képet! A felvételekért külön köszönet Tóth Emesének!

Miklós Regina: Divatháztól a fogyasztóig

Regina előadása betekintést nyújtott a meglehetősen zárt, mégis izgalmas optikai piacra. Megtudhatjuk hogyan jut el egy-egy szemüveg a legnagyobb divatházaktól a fogyasztókig. Beazonosíthattuk a saját fogyasztói profilunkat – nem csak szemüveg vásárláshoz kötötten – mialatt megismerkedtünk a Polaroid, a Carrera, a Dior, a Fendi és többek között a Boss szemüvegeinek gyártó- és forgalmazó vállalatával.

untitled-design-22

Strényi Vera: Bekerülni könnyű, fennmaradni nem - Sztorik az éjszakai életből

Óriási piaci versenyben szinte lehetetlen egyedit alkotni, de a 4BRO és az Ötkert mégis kiválik Budapest szórakozóhelyeinek rengetegéből. Vera előadásából, mely esettanulmány és storytelling volt egyben kiderült, hogy hogyan érdemes a brandinget elkezdeni, hogy a siker fenntartható legyen, illetve milyen buktatókkal számolhatunk, ha belevágunk. untitled-design-24

Pósfai Gábor: Sportóriásból lovebrand - a Decathlon mérföldkövei Magyarországon

A Decathlon 2005-ben érkezett Magyarországra és rövid időn belül a sportszerkereskedelmi piac vezetőjévé vált. Mindezt úgy, hogy nem pusztán az eladásait tudta évről-évre növelni, hanem a márka ismertségét és image-ét is. Az előadás keretén belül Gábor egy-egy példa felmutatásával világított rá az elmúlt 11 év fontosabb stratégiai döntéseire, kiemelve pozitív és negatív példákat egyaránt.

untitled-design-26

Urbán Zsolt: Digitális marketing a világ legforgalmasabb csomópontjain

Aki szokott utazni, az tudja, hogy a reptér egy különleges világ. Minden új és csillog-villog, a ledek vakító fénye bárkit elvarázsol. Zsolt ennek a különleges atmoszférának a fejlesztéséért, értékesítéséért és tervezéséért felel. Előadásából megtudhattuk, hogy csapatával milyen marketing filozófia mentén dolgoznak és milyen hozzáadott értékekre számítanak egy-egy project lezárásánál. untitled-design-27

Takács Ákos: "Rappeljünk Petőfit" - Így jutottunk el a mai Red Bull Pilvakerhez

Mi lett volna, ha a márciusi ifjak rappeltek volna? Nehéz utólag megmondani, de annyi biztos, hogy a Red Bullnak hála már nem akkora kihívás a verstanulás és a nemzeti ünnep is lehet trendi, modern köntösbe csomagolva. Ákos előadásából megtudtunk mindent a kezdetekről és arról is, hogy hová tart a Red Bull Pilvaker.

untitled-design-28

Az estét pedig a már említett kakukktojásunkkal, ezúttal Pásztor Annával zártuk, akivel Szűcs Gergely moderátor (az első hazai Facebook Live Riporter), az Anna brand személyességéről, hitelességérő, a mai fiatalokról, a korábbi nehézségekről és a jövőbeni kilátásokról beszélgetett. untitled-design-30 untitled-design-29

Végül, de nem utolsó sorban, elengedhetetlen elmesélnem, hogy a remek szakmai és a baráti lounge hangulat mellett bizony társadalmi jelentősége is volt az első DS-nek, hiszen a bevételek jelentős részéből Tóth Bence okos kesztyűjének fejlesztését támogattuk. Bence videót is készített számunkra, amiből az elképesztő projekt minden részlete kiderül. Annyit elárulunk, hogy a jelbeszédet használók számára lesz igazán sorsfordító, ha elkészül a prototípus.

Lemaradtál? Legközelebb szívesen ott lennél? Figyelj minket itt vagy Facebookon, hiszen a következő esemény időpontját már ki is tűztük, hamarosan pedig nyilvánosságra is hozzuk!

blog