Nyolc évre a múlté a főtt tojás

Lehet valami a levegőben, ami a design világát illeti, ugyanis az utóbbi pár hónapban annyi brand változtatta meg az arculatát, hogy szinte számolni sem merjük. Voltak jól eltalált változtatások, valamint közfelháborodást kiváltó újítások is. Egy márka marketing stratégiájához szervesen hozzátartozik a vizuális megújulás, aprócska módosításokkal. Amikor azonban egy logót gondolnak újra, az a létező legnagyobb módosításnak tekinthető egy adott brand életében – leszámítva természetesen azt, ha a cég neve változik meg, amely csak nagyon indokolt esetben történik.
A nevén ugyan nem, de a vizuális megjelenésén most az a légitársaság változtat, amely a legrégebb ideje alkalmazza, a máig használatos címerét. A tojásra emlékeztető motívum helyett, a következő nyolc évben láthatjuk majd az új arculatot több, mint 300 járat borításán. Nem árulunk zsákbamacskát: ha nem is az új Lufthansa logó, de egy új megjelenítés az, amelyet a köztudatba kíván ágyazni a légitársaság.
A fehér az új sárga.
Ilyen volt.
Ilyen lesz.
A Rundflüge plakátja.
Önnek mi a véleménye az új Lufthansa design-ról? Fejtse ki Facebook csoportunkban!
Képek: Dezeen
Lufthansa attacked for "bland and pointless" redesign of its classic logo