Menü

Reklám? Oké, de milyen?

Nagyon nehéz manapság olyan televíziós reklám említése, ami igényes, ötletes, innovatív és az egész ország beszél róla. Írtunk is korábban arról, hogy sokan úgy gondolják, a TV reklám ideje egyszerűen leáldozott. Nyilván sok esetben az ügyfél nem szeretné, hogy az ügynökség kreatívjai kirúgjanak a hámból és elszaladjanak náluk a lovacskák, illetve a szűkös büdzsé is akadály, sok esetben pedig a nemzetközi sztenderdek is kötik a cégek kezeit. Azonban nem csak erre van példa, nézzünk néhány kivételt: ahogy az Adweek-től megtudtuk, kihirdették a 2015 évi Emmy-díj reklám kategóriájának jelöltjeit. Itt kérem olyan reklámokról van szó, amiknél nem hogy kimész a szobából, de konkrétan odaragasztanak a képernyő elé! A Snickerstől már megszoktuk, hogy elképesztően egyediek és ötletesek, de az Always és a Nissan sem maradt alul a versenyben, a Budweiser kiskutyás-könnyfakasztó eposzáról már nem is beszélve.

A 2015-ös trend mindenképp az érzelmi bevonódás és a társadalmi felelősségvállalás, ezek szerepelnek a középpontban, az unalmas, szájbarágós, B2B mentalitás ideje leáldozóban van a televízióban. Reméljük jövőre kizárólag a fentiekhez hasonló felvételekkel találkozhatunk! :)
blog