Menü

Snapchat marketing célra? Bizony!

Unod már a Facebookot managelni? Túlpörgött az Instád és már a Twitter karakterkészletét sem tudod frappánsan kitölteni, az új platformoktól viszont tartasz? Akkor a Snapchat bizony neked való. Sokan tartanak tőle, hiszen itthon kevésbé van elterjedve, mint a fent említett elődei, pedig a legnehezebben megfogható korosztály jó ideje rá van pörögve. Kire gondolunk? Természetesen a tizenévesekre. A tinik már nem tévéznek, a rádiót szinte őskövület számba veszik, az utcán fel sem néznek, hiszen egész nap ott van a kezükben a telefon. Mobilon, tableten és egyéb okos eszközökön egész nap az orruk előtt lehet lenni. Miért ne használnád ezt ki? A Snapchat alkalmazása persze merőben új stratégiát igényel, de olyan szerencsés helyzetben vagy (már ha ezt olvasod), hogy megosztjuk veled a Marketo kutatásának szuperül hasznosítható infografikáját, amit a témában készítettek, de előtte jöjjön néhány jó tanács.

Mit tolj Snapchaten?

Versenyek: Ősrégi marketing fogás - csak most, csak itt, csak neked. Használd ki a közönség interakcióját és szervezz extra gyorsan lezajló versenyeket, ami szinte garantáltan nagyobb aktivitást fog kiváltani, mint a hosszú lefolyású akciók, hiszen ha már ma kaphat valamit ingyen az ember, az megér egy kis energiabefektetést. Kuponok: Snapcheten keresztül küldhetsz nagyon kreatív képes és/vagy szöveges kuponokat a követőidnek. Hogy legyen benne egy kis csel, ösztönözd őket arra, hogy kövessenek a többi közösségi felületen is, mert mondjuk onnan tudhatják meg, hogy mikor használhatják fel a megszerzett kedvezményeket. Kép a kulisszák mögül: Használd ki, hogy az emberek imádnak kukkolni! A Snapchaten nyugodtan küldhetsz olyan fotókat is, amiket nem feltétlen raknál ki mondjuk Facebookra, hiszen az a saját beállításodon múlik, hogy a fogadók mennyi ideig (max 10 másodpercig) nézegethetik az átküldött fotót/videót. Sőt a hivatalos verzió szerint ezeket lementeni sem lehet a készülékre, de egyes infók szerint ha valaki jó mélyen beletúr a telefonba, elő lehet bogarászni, úgyhogy csak óvatosan! ;) Szivárogtass újdonságokat: A fenti elven újdonságokat is megoszthatsz itt. Engedd, hogy a követők bennfentesnek érezzék magukat, és ossz meg velük a hivatalos megjelenési idő előtt újdonságokat minimális kockázattal. A rövid ötletelés után, íme a Marketo infografikája:

Snapchat marketing célra - infografika

Forrás: How Can Brands Use Snapchat?

blog