Menü

Szolgáltatások feltüntetése Facebookon

Szolgáltatás alapú a vállalkozásod? Szeretnéd értékesíteni a Facebookon? Hogy még inkább felhívd rá a figyelmet a Facebook lehetővé teszi, hogy létrehozz egy fület a hivatalos oldaladon, hogy még inkább kiemeld az ajánlatodat. Ebben a bejegyzésben elmondjuk, hogy hogyan is használd. Szolgáltatások feltüntetése Facebookon A fülnek a Cover fotód alatt kell szerepelnie. Ha rákeresel kedvenc helyeidre vagy márkáidra, ott legtöbbször láthatod ezt a lehetőséget, vagy még többet is, hiszen ezeket külön be tudod állítani, hogy mire szeretnéd felhívni az oldalad látogatóinak a figyelmét. Csak akkor emeld ki a szolgáltatásodat, ha valóban rendelkezel vele és illeszkedik a megfelelő kategóriába. Ha feltétlenül szeretnél egy kis fülecskét, akkor kísérletezhetsz vele és a különböző szolgáltatásaidat kategóriánként is feltüntetheted. Ameddig kísérletezel ellenőrizd a bal oldalsávban található leírást. Amennyiben a vállalkozásod a céges vagy helyi üzletek kategóriába esik, akkor a névjegyedben található leírás megváltozik és az oldalad linkje átkerül az üzleti információkba és a weboldali link helyére is. Szolgáltatások feltüntetése Facebookon   Szolgáltatások feltüntetése Facebookon Most nézzük, hogyan állíthatod be. 1. Kattints a szolgáltatás fülre A megjelenő boxba be tudod majd illeszteni azt, amit szeretnél. A látogatók látni fogják a céged címét, weboldaladat, telefonszámodat és a szolgáltatásaidat. Szolgáltatások feltüntetése Facebookon   2. Add hozzá a szolgáltatásodat Ahhoz, hogy hozzáadd rá kell kattintanod az Add Service gombra. Ez lehetővé teszi, hogy megadd a nevet, árat, leírást és egy hozzá tartozó fotót. Szolgáltatások feltüntetése Facebookon Fontos megjegyezni, hogy jelenleg nincs mód arra, hogy átrendezd őket. Ezért az első szolgáltatás, amit beírsz a lista aljára kerül és az utolsó pedig a lista tetejére. Az utolsó három, amit beírsz pedig szerepelni fog a Facebook idővonaladon. Azért hívjuk fel erre a figyelmed, mert fontos, hogy átgondold hogyan adod hozzá a szolgáltatásokat az oldaladhoz. A képeket pedig feltöltheted Facebookról vagy a gépedről is hozzáadhatod. Szolgáltatások feltüntetése Facebookon Ha befejezted a feltöltést, akkor minden egyes szolgáltatásod így fog kinézni: Szolgáltatások feltüntetése Facebookon Ahhoz, hogy a jövőben új szolgáltatásokat vehess majd fel a hozzáadás gombra kell kattintanod. Ha egyre több fog felkerülni, akkor így fog kinézni: Szolgáltatások feltüntetése Facebookon 3. Publikáld a szolgáltatásod
Ameddig nem nyomsz a Megjelenítés gombra a bal oldali sávon, addig ezt a fület csak te és az oldalad kezelői láthatják majd.
Szolgáltatások feltüntetése Facebookon
Ahogy publikáltad a látogatóid is látni fogják a három top szolgáltatásodat a posztjaidnál.
Szolgáltatások feltüntetése Facebookon
A posztban megjelenő szolgáltatásokból csak egy rövid leírás lesz látható, ezért a legfontosabb dolgokat kell benne feltüntetned. Ha a látogatók rákattintanak, akkor az összeset látni fogják, ilyen formában:
Szolgáltatások feltüntetése Facebookon
A hátránya annyi, hogy ha ez érdekli őket nem tudják azonnal megvásárolni, ezért külön be kell linkelni az oldalad, ahol lehetőségük lesz beszerezni, amit szeretnének.
Ezért az egyetlen megoldás, ha egy gombot állítasz be a fotóra és a bal oldali részen, minden információt megadsz, amire csak szükség lehet. A leírásban megadhatod a telefonszámod és e-mail címed is.
4. Használd a cím alatti leírást
Sok esetben a szolgáltatók szeretnénk, ha a potenciális ügyfelek telefonon vagy egy a személyes találkozón keresnék fel őket és így tudnának feléjük értékesíteni, ezért nem muszáj az árat feltüntetned, ahogyan már korábban is írtuk beteheted oda a telefonszámodat is.
Szolgáltatások feltüntetése Facebookon
5. Részletes leírások
Ha csak egy valamit szeretnél felajánlani, és több lehetőség is kapcsolódik hozzá, akkor kis tételekben hozzá tudod adni ezeket. Például egy takarító szolgáltatásnál pontonként fel tudod tüntetni, hogy melyek azok a feladatok, amiket elvállalsz.
Szolgáltatások feltüntetése Facebookon
A legfontosabb az, hogy próbálj ki különböző dolgokat, hogy melyik változat tetszik jobban a követőidnek. Nézd meg, hogy mely listák, részletek vagy cselekvésre ösztönzés kapja a legtöbb érdeklődést.
Konklúzió
Ez a beállítás egy nagyszerű módja annak, hogy felhívd a figyelmet a szolgáltatásaidra, sőt növelheted az esélyét annak, hogy sikerül értékesítened. Tehát a szolgáltatások feltüntetése Facebookon egy jó döntés, próbáld ki!
Ha szeretnél még több ötletet vagy inspirációt szerezni, csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkban, az Online Marketing Inspirációkba!
blog