Sütik kezelése

Tavaszi marketing turbó tippek a Google Groundon

Szerző: ,

Tegnap ismét összegyűltünk a Google Groundon, hogy átvegyünk néhány, a való életben is azonnal hasznosítható tippet, amikkel felélénkítheted vállalkozásod forgalmát. Nézzük mikről volt szó.

Ahogy az általában lenni szokott, a napot Hrenkó András nyitotta meg, előadásának középpontjában pedig az üzleti weboldalak optimalizálása állt. Elhangzott többek között az az információ, miszerint 2018 júliusától a mobil betöltődés is rangsorolási tényezővé válik. Ezzel összefüggésben volt szó továbbá a hosting szolgáltatásokról, a forráskódról és a CMS-ekről, a website-ok tartalmáról, az ún. gyorsítótárról és a SSL azonosításról is.

András után kedves visszatérő vedégünk, Bedi Viktor segített eligazodni a kép és videós tartalmak útvesztőjében, egészen a jogi vonatkozástól, a népszerű contentig. Segített megértenünk, hogy miért is vagyunk vizuálisak, illetve hogy mekkora jelentősége van 1-1 jól megválasztott illusztrációnak, de az előadás legnagyobb részében a videók hódításáról hallhattunk érdékes, inspiráló információkat.

Köszönthettünk vadiúj előadót is, méghozzá Balázs Sanyi képében, aki a SEO idei vonatkozásaival kapcsolatban hozott néhány információt, ami kezdőknek és haladóknak is jól jöhetett, illetve amit kiválóan egészített ki Pogátsnik Laci előadása, ami a szövegírásról szólt. Laci egész előadását elolvashatjátok blog formában, a saját oldalán.

A tegnapi különleges alkalom volt, ugyanis András egy második előadással is készült. Amennyiben követsz minket, láthattad, hogy a külön GDPR témájú rendezvényeink pillanatok alatt teltházasak lettek, ezért és a kiemelt érdeklődésre veló tekintettel, az ott elhangzott HRENKO-s témát a Groundra is elhoztuk.

Szeretnénk újra hangsúlyozni, hogy jogi kérdésekben sajnos kevésbé tudunk válaszolni, de technikai megoldásokban már sokkal inkább, így a prezentáció is ezeket foglalta össze. Hallhattunk gyakorlati tanácsokat cookie témában, a hírlevél feliratkozások, kapcsolati űrlapok és az opt-in, illetve opt-out megoldások kapcsán is annak érdekében, hogy a résztvevők weboldala megfeleljen a GDPR rendelkezésnek.

Végül, de nem utolsó sorban az egyik legrégebbi partnerünk, a WebEye International munkatársa, Kiss Dániel tartott egy motiváló előadást arról, hogy miért is fontos a vállalati kommunikációs stratégia kialakítása.

Tetszett a bejegyzés? Oszd meg másokkal is, ha pedig lemaradtál, gyere el egy másik rendezvényünkre, de előbb csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkban, vagy a céges oldalon!


Ajánlott bejegyzések

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.