A TikTok marketing partner programot indít a hirdetők számára

800 millió felhasználójával a TikTok az egyik legnépszerűbb online platform, így csak idő kérdése volt, hogy mikor lepik el a hirdetések. Azonban, ami a marketinges szakmának öröm, vajon árt-e az app népszerűségének? Rövidesen kiderül, ugyanis már TikTokon is hirdethetünk!
"Új lehetőségeket építünk a marketingszakemberek számára, hogy kreatív mesemondóként, érdemben vehessenek részt a TikTok közösség életében... Örömmel tölt el, hogy a reklámipar jelentős szereplőivel működhetünk együtt, hiszen a TikTok hirdetések hatékonyak, jól mérhetők és optimalizálhatók is egyben... " - olvasható a kapcsolódó közleményben.
"A TikTok teljesen új lehetőséget kínál az embereket megszólító tartalom létrehozására és a közösség aktivizálására" - írják. Az ígéretek pedig már olyan brandeket szólítottak meg, mint a Guess, a Universal Pictures vagy a Clean&Clear, úgyhogy a jövő évi marketing megtervezésénél valószínűleg érdemes számításba venni a TikTokot is.

Neked mi a véleményed? Felhasználói szempontból rontanak vagy javítanak ezek az intézkedések a felhasználói élményen? Lehet, hogy hatékony, de vajon etikus a többségében kiskorú felhasználók között reklámozni?