Menü

Újabb funkciót vezettek át Facebookról az Instagramra

Magyar idő szerint ma éjjel debütált az Instagram új funkciója, ami végre nem merül ki a Snapchat ízű filterekben és kisállatos fülecske matricákban, hanem az üzleti felhasználók is érdemben igénybe tudják venni. Elsősorban valószínűleg az influencerek fogják használatba venni, de bizonyára a B2C cégek is hamar rákapnak az
Instagram storykban elhelyezhető szavazás lehetőségére.
A Facebookos live szavazásokhoz hasonlóan itt is élesben kérdezhetjük ki követőinket adott témával kapcsolatban, építhetünk rá játékot, de akár A/B tesztelhetjük is termékeinket, szolgáltatásainkat. A létrehozása jóval egyszerűbb, mint Facebookos társáé, viszont ugyanolyan látványos, ráadásul kiváló, bár elég egyszerű statisztikát is biztosít. Az Insta által feltöltött segédletben például azzal kapcsolatban kérnek segítséget a lányok, hogy szalámis vagy sajtos pizzát egyenek-e. Ahhoz, hogy ezt megtudják, mindössze:
  • egy képet kell készíteniük a storyjukba,
  • utána kiválasztani a polling stickert,
  • megadni a kérdést és a két lehetséges voksot,
  • majd kilőni a szavazást.
Eredményhirdetés képpen pedig a statisztika alapján megosztják, hogy bizony ezúttal sajtos pizza lesz a menü. Pofonegyszerű, ugye?

Tetszett a bejegyzés? Fogod alkalmazni? Oszd meg velünk az Online Marketing Inspirációk csoportban, vagy csak csatlakozz, hiszen ott több hasonló tartalmat is találsz!

blog