Újabb funkciót vezettek át Facebookról az Instagramra
Magyar idő szerint ma éjjel debütált az Instagram új funkciója, ami végre nem merül ki a Snapchat ízű filterekben és kisállatos fülecske matricákban, hanem az üzleti felhasználók is érdemben igénybe tudják venni. Elsősorban valószínűleg az influencerek fogják használatba venni, de bizonyára a B2C cégek is hamar rákapnak az
Instagram storykban elhelyezhető szavazás lehetőségére.A Facebookos live szavazásokhoz hasonlóan itt is élesben kérdezhetjük ki követőinket adott témával kapcsolatban, építhetünk rá játékot, de akár A/B tesztelhetjük is termékeinket, szolgáltatásainkat. A létrehozása jóval egyszerűbb, mint Facebookos társáé, viszont ugyanolyan látványos, ráadásul kiváló, bár elég egyszerű statisztikát is biztosít. Az Insta által feltöltött segédletben például azzal kapcsolatban kérnek segítséget a lányok, hogy szalámis vagy sajtos pizzát egyenek-e. Ahhoz, hogy ezt megtudják, mindössze:
- egy képet kell készíteniük a storyjukba,
- utána kiválasztani a polling stickert,
- megadni a kérdést és a két lehetséges voksot,
- majd kilőni a szavazást.