Menü

Üzleti előny, minimális dörzsöltséggel

A business háború. Erről nincs vita. Ha valaki ki akarja magának taposni az utat, azt azonban csak és kizárólag legális eszközökkel teheti meg. A saját dolgok építése és finomítása mellett, az üzleti sikerességhez az is hozzá tartozik valamilyen szinten, hogy minimálisan ellehetetlenítsük a konkurenciát. Online marketing stratégia, öt lépésben. Az online marketing rohamosan és rövid időközönként változik hatalmasat, ez pedig megnyitja a kiskaput annak, hogy ne csak saját házunk táján sepregessünk, hanem jó olasz futballcsapat módjára, az ellenfél belső egységét is megbontsuk. Íme pár lépés, amit a folyamatosan újjászülető online marketing lehetővé tesz, ráadásul legálisan is alkalmazható. Vállalkozási csibész-kisokos, hogy a konkurenciából vevői táptalaj lehessen.
  1. A megosztások királyai lehetünk
A lájkverseny lehet, hogy a múlté. Ma már sokkal inkább a megosztások számának növelésén van a hangsúly, amelynek elhappolására létezik is egy apró trükk. A csíny pusztán annyi, hogy meg kell nézni egy adott kulcsszó teljesítését, amely a legtöbb megosztással járt, majd arra ráhúzni egy ütősebb, frissebb, aktuálisabb, bővebb tartalmat. Ebben sokaknak segítséget nyújthat egy „új” fejlesztés, a Buzzsumo, amely megmutatja nekünk a fent keresett információt. Ingyenesen is használható, de a fizetős verzióban sokkal részletesebb információkat kaphatunk.
  1. Belepiszkálhatunk a vetélytársak organikus forgalmába
Nemrégiben látott napvilágot a CanIRank elnevezésű szoftver. A szoftvernek létezik egy eszköze, egészen pontosan a Promote My Content, amely listázni képes azon oldalakat, amelyek témájukat tekintve és linkkel együtt a riválisok oldalára mutatnak. Ha ezeket tudjuk, onnantól kezdve már csak annyi a dolgunk, hogy jobb kontentet hozunk létre. Az meg már egy rutinos rókának pofon egyszerű. Természetesen, a CanIRank-nek is van egy fizetős, profibb verziója.
  1. Egyeduralkodás az Instagramon
Egy újabb szoftver, egy újabb technika. Az SM Audience kigyűjti a konkurens cégek követőit, amely már jó alap arra, hogy kezdődhessen az elszipkázás. Az az elszipkázás, melynek teljesen humánus eszköze a kedvelés, kommentelés, követés és minden más, amelyet az Instagram enged. A statisztikának megfelelően 100 kapcsolatfelvétel, interakció jutalma maximum 4 követés lesz, amely azért elég alacsony arány. Nem szabad azonban elsiklani a tény felett, hogy akiket elcsábítunk, az akárhonnan forgatjuk, már nem a konkurenciánál szabadul majd meg a pénzétől. A limit napi 10 keresés, de a fizetős verzió többet is enged.
  1. Influencer átcsábítás
A Fanpage Karma névre hallgató eszköz egy valóságos kisördög. Az hagyján, hogy hozzáférést enged a konkurens oldalak jól teljesítő, legtöbb interakciót kapó Facebook-posztjaihoz, még a legtehetősebb influencerek oldalairól is kiváló körképet kapunk. Így már egyszerű dolgunk van felvenni velük a kapcsolatot.
  1. Szétrúgható a konkurencia fizetett forgalmának homokvára is
Itt a maximum biddel érdemes játszani. A SpyFu elnevezésű eszköz abban segíthet nekünk, hogy listát készít azokról a kulcsszavakról, amelyeken a piaci versenytársaknak hirdetése fut. Itt meg kell nézni a legjobban teljesítőket, majd minimálisan fölé lőni a már említett maximum biddel. Fontos megemlíteni azt is, hogy a fenti technikák és mechanizmusok nem biztos, hogy a magyar piacon működőképesek lesznek, hiszen az itthoni térben a nagyhatalmakhoz képest gyerekcipőben jár az online marketing, vagyis helyesebb talán úgy fogalmazni, hogy elegendőek a jól bevált technikák is. Ezek például az e-mail marketing, az optimalizált landingek, a remarketing, valamint az Adwords és Facebook hirdetések. Ennyi, úgy fest, hogy egyelőre elég itthon az üdvösséghez, azonban a piac rohamosan fejlődik, így nehéz megállapítani, hogy mit hoz a holnap. Legyen szó a fent említettek bármelyikéről, a HRENKO Digital Agency ismeri az online marketing technikák minden csínját-bínját. Ha egy kezdeti vállalkozás beindításáról, ha egy jól működő terv szinten tartásáról van szó, vállaljuk a munkálatokat.

Kérjen ajánlatot tőlünk branding, design, development, vagy community területen!

Tippek a Szilícium-völgyből: így szedd el a vásárlókat a konkurenciától!

blog