Sütik kezelése

Vizuális kommunikáció – a marketing jövője

Szerző: ,

Ha még nem hallottál volna róla, már nem a szöveges bejegyzések állnak a marketing középpontjában, hanem a vizuális kommunikáció veszi át a “hatalmat”. A látványos és figyelemfelkeltő képekkel és videókkal érheted el legegyszerűbben közönségedet a jövőben.

Változik a világ, így változnak a trendek is!

Már a videók térnyerésének növekedéséből is látható, hogy a vizuális tartalmak fontossága felé halad a marketing területe is. Növekedés csak képi megjelenésében ütős tartalommal érhető el!

Ahogy a technológia fejlődik, úgy módosul az is, hogy milyen formában tudjuk közvetíteni érzéseinket. Fotókkal és videókkal pedig bármi lehetséges.

Az alábbi infografika is mutatja, hogy mennyire fontos manapság a színvonalas grafikai anyag, amely megragadja a fogyasztók figyelmét.

Lássunk néhány érdekes adatot!

1. Az emberek figyelmének megragadására mindössze 8 másodperc áll rendelkezésre!

2. Az emberi szem 60.000-szer gyorsabban érzékeli a vizuális anyagokat, mint a szöveget!

3. 40%-kal jobb a tanulási arány abban az esetben, ha vannak képi elemek az anyagban!

4. A cikkeket 94%-al többen olvassák, ha látványos a megjelenítése.

5. 2019-re az internet forgalmának 80%-a videós tartalom lesz!

És hogy mit tehetsz azért, hogy ne vessz el a jövőben?

1. Találd meg a lehetőségeidet arra, hogy vizuális tartalmakat gyárts.

2. Használj egységes arculatot, amely megőrzi márkád identitását.

3. Megfelelő módon alkalmazd a különböző megjelenési formákat.

4. Egységesítsd a platformjaidat a branded egyöntetű üzenetének kommunikálására.

5. Legyen az a célod, hogy fogyasztóid elkötelezettek legyenek irányodba!

vizuális kommunikáció

Amennyiben még több ötletet és inspirációt szeretnél gyűjteni az online marketing világából, csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkba, az Online Marketing Inspirációkba!

Visual Communication: The Next Step in Marketing [Infographic]


Ajánlott bejegyzések