Hozzájárulok, hogy a HRENKO Digital Agency a weboldalán cookie-kat használjon annak érdekében, hogy a honlap a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa.
Home » Arculattervezés
Egy 1918-ig visszanyúló hagyomány az, amely a Lufthansa arculatában el ugyan nem tűnik, de apró módosításon esik át. Az egy évszázadon át, a légitársaságot reprezentáló darumadár marad, a színek viszont változnak.
Katasztrofálisan együgyűre sikeredett a Leeds United jubileumi logója. A klub vezetősége azonban van annyira jó fej, hogy a drukkerekkel közösen újratárgyalja a design-t. Hallelujah!
Csak essen le az áll! Az életben rengeteg területen ez lett a cél, nincs ez másképp a marketingben sem. A tendenciák arról tanúskodnak, hogy ami meghökkentő, az jó.
Érzések közül a szerelem, a városok tekintetében pedig Róma az örök. Van azonban motívum is a marketing világában, amelyeket nem ereszt a márka arculata.
Coca Cola és karácsony. A két dolog úgy összeolvadt egymással, akár a világ nagyhatalmai a tárgyalóasztalnál, a kóla és a Télapó marketingrománca pedig a mai napig él. Brandépítés magas fokon.
Három (+1) logó, amely bár soha ne történt volna meg. Egy cég arculatában, mindig kardinális fontosságú elem a logó megalkotása. Néha jó a produktum, néha furcsa. Utóbbiról mutatunk pár példát.
A világmárkák milliókat költenek arra, hogy beleégjenek az emberek fejébe, lehet azonban bármilyen trendi egy logó, ha az éles teszten elbukik. Meglepő eredmények születtek.
Ha a logók igazat mondanának, talán semmit sem vennénk meg, de annál viccesebb eljátszani a gondolattal. Nézzük a multik őszinte emblémáit!