Hozzájárulok, hogy a HRENKO Digital Agency a weboldalán cookie-kat használjon annak érdekében, hogy a honlap a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa.
Ezek olyan sütik, amelyek a weboldalunk működtetéséhez szükségesek. Ebbe a kategóriába tartoznak például azok a sütik, amelyek lehetővé teszik, hogy Ön bejelentkezhessen a weboldal zárt részeibe.
Ez a kategória tartalmazza azokat a sütiket, amik például a weboldalon történő videók lejátszásáért, "Tetszik" gomb használatáért felelnek.
Ezek a sütik lehetővé teszik számunkra, hogy számontartsuk és felismerhessük a látogatóinkat, valamint azt, hogy kövessük a látogatóink útvonalát a weboldalunk felhasználása során. Ez segít abban, hogy javításokat végezzünk a weboldalunkon, például úgy, hogy biztosítjuk a látogatóink számára azt, hogy könnyen megtalálják, amit keresnek.
Home » Event marketing
A legtöbb iparágban küzdenek azzal a nehézséggel, hogy a meglévő vagy potenciális munkavállalók szemében más kép él a vállalatról, mint amit gondol magáról. Hol megy félre a dolog? Mit kell másképp csinálni ahhoz, hogy a munkáltató és a munkavállaló egyformán elégedett legyen? A válaszokat, bevált stratégiákat a téma hazai szakértői osztották meg az érdeklődőkkel a Digital Session – Employer Branding rendezvényén.
Drukkerek tömegei, helyi kupák, világversenyek, sztársportolók – eddig mindenkinek ismerős a felállás, viszont a helyszín változott, a sport is átlépett a digitális világba. A marketing szakembmerek pedig a levegőbe csaphatnak! Nézzük, hogy miért!
Mi lett volna, ha a Petőfi rappelt volna? Nehéz utólag megmondani, de az fix, hogy a Red Bullnak hála már nem kihívás a verstanulás és a nemzeti ünnep is lehet trendi.