Menü

Mit kapsz, ha a Facebookot egy légitársasággal keresztezed?

Akár egy rossz vicc is kezdődhetne a fenti mondattal, de természetesen nem erről van szó. Sokkal inkább az arckönyv világuralomra törésének újabb lépcsőfoka valósult meg, mégpedig azzal, hogy a Facebook tulajdonában lévő Messenger az egyszerű csevegési funkción túllépve elindult a multifunkciós platformmá válás útján. Csak nemrég jelentették be, hogy a Messenger újfajta hirdetési és értékesítési platformként szolgál majd a továbbiakban, de a kezdeti próbálkozásokon kívül már konkrétumokról is beszámolhatunk.
A Facebook és a holland KLM légitársaság megállapodást kötött arról, hogy Messengeren keresztül is lehessen intézni a repülőutakkal kapcsolatos ügyeket.

facebook légitársaság

A felhasználók mostantól fogva nem csak kommunikálhatnak az ügyintézőkkel a Messengernek hála, de elintézhetik a foglalásokat és informálódhatnak is a járatokról. Amennyiben pedig ez nem lenne elég, még a beszállókártya is elérhető az appon keresztül. David Marcus, a Facebook csevegőszolgáltatásaiért felelős elnöke szerint a megoldás nagy előnye, hogy minden kommunikációs formát egyesít a platform. Azt azonban hozzá kell tenni, hogy nem teljesen forradalmi az ötlet, mert Ázsiában már működik hasonló.

Tetszett a hír? Szeretnél naprakész maradni? Csatlakozz Facebook csoportunka, az Online Marketing Inspirációkba!

Facebook's Messenger lands first airline as chat app pushes into commerce Facebook Messenger can now be your boarding pass on KLM flights

blog