Menü

Régi és új találkozott a Google Groundon

Egy rendezvény sikere többek között a vendégeken is múlik. Fontos persze maga a helyszín is, de a Google Ground annyiszor bizonyított már, hogy amiatt nem aggódtunk. Visszatérve hát a vendégekre: az idei "tanév" első workshopjának megtervezésekor a sokszínűségre törekedtünk. Féltünk, hogy fél lábbal még mindenki a Balatonban van és a háta közepére sem kívánja a szakmaiságot, ezért igyekeztünk olyan előadókat meghívni, akik kicsit felrázzák a társaságot. Az elismert példaképek mellé meghívtunk fiatal startuposokat és valaki olyat is, akit mindenki ismer, de senki sem tudja, hogy kicsoda. Így volt ez legalábbis eddig, de az a közel 100 ember, aki jelen volt szeptember 10.-én a HRENKO Online Inspirációk workshopján, bizony megismerhette Tibi atyát. Jobban mondva az atya kitalálóját, a Humbák Művek Kft. ügyvezetőjét, Tóth Mátét, ami nem kisebb szó. Máté érkezésének bejelentését az utolsó pillanatra hagytuk, így kb. egy nappal a rendezvény előtt hoztuk nyilvánosságra, hogy aki megismerné az atyát, az most jelentkezzen. Pillanatok alatt be is teltek a helyek, másnap pedig belecsaptunk a lecsóba.

Tibi atya Tóth Máté

A workshopot András kezdte a HRENKO képviseletében és igazi WordPress specialistaként a nyílt forráskódú rendszerek előnyeiről és vélt vagy valós hátrányairól tartott előadást. Őt rögtön egy másik HRENKOs, Barnóth Csaba követte egy már lazább témával. Art Directorunk az arculati trendek kezdeteiről, fejlődési szakaszairól és a jövő kilátásairól beszélt. A kávészünetet követően Évi és Gazsi kapta kézbe a mikrofont és Magyarország első lokális alapú közösségi portáljáról, a MiUtcánk.hu-ról tartottak interaktív prezentációt, ahol a szokásosnál jóval több kérdést tett fel a közönség. A startup alapítói meséltek a kezdetekről, a felkészülési folyamatról és arról, hogy hogyan próbálják kézben tartani az egyre gyarapodó kollektívát. A levetített videójukat meg is mutatjuk:

A fiatalok után Keresztúri Gergely témája következett. Gergely a Tartalomgyártól érkezett, így stílszerűen a tartalommarketing mikéntjeiről okosított ki minden érdeklődőt. Segítséget nyújtott a helyes szegmentáláshoz, a címadáshoz, az elhelyezéshez, azaz mindenhez, ami jó tartalmat biztosít. Visszatérő vendégként üdvözölhettük Pogátsnik Lacit, aki üzleti partnerünk, az Origo Üzletrész Direkt munkatársa és az egyik legpörgősebb prezit köszönhettük neki. Laci igazi marketing szakértőként a potenciális ügyfelek figyelmének online megragadásáról tartott előadást. Ha kérdésed van PR cikk, hírlevél, AdWords, banner és display hálózatokról vagy remarketingről, akkor bizony ő a te embered. Ha most lemaradtál, megsúghatjuk, hogy valószínűleg legközelebb is jön! :)

hrenko workshop

Bedi Viktor szintén az új előadák csapatát erősítette és rendkívül élvezetes, nem mellesleg szemléletes prezentációjában a vizualitás fontossága volt a téma. Viktor az 123RF-től, az egyik piacvezető stock ügynökségtől érkezett, így értelemszerűen hangsúlyozta, hogy a neten és az offline hirdetésekben felhasznált vizuális tartalmak tisztaságára bizony kiemelten kell ügyelni. Berényi Konrádot biztosan senkinek sem kell bemutatni. Magyarország egyik legelismertebb szakembere, a hazai marketing atyja is visszatérő vendégünk, ami hatalmas megtiszteltetés. Konrád témája, immár visszatérő jelleggel az adatbázis építése volt, méghozzá hűségprogramon keresztül. Ha érdekel a téma, itt érdemes szétnézni. Végül, de kicsit sem utolsó sorban pedig az következett, aki miatt a vendégek 30%-a célzottan érkezett, nem más, mint Tibi atya. Pontosabban az atya kitalálója és megtestesítője, Tóth Máté. Máté két társával együtt birtokolja Tibi atya Facebook oldalát, ami jelen állás szerint 817 726 követővel büszkélkedhet. Ez bizony még gombócból is sok, úgyhogy szervezőként nem lepett meg minket, hogy mindenki a titkára kíváncsi. Aki ott volt, már tudja, hogy mi Mátéék álláspontja, aki pedig lemaradt, az kövesse mindenképp a blogot, mert hamarosan egy Tibi atya specifikus bejegyzéssel jövünk!
blog