2016-os logó trendek
2, Színátmenetes logók
Nem is kell nagyon ragozni, hiszen a logók magukért beszélnek. Leginkább akkor használd őket, ha még nagyobb hatást akarsz elérni.
3, Offset logók
Ebben a technikában leginkább a cégek kezdőbetűi szerepelnek. A tervező játszik a monogramokkal. Az offset hatást, azért választják a legtöbben, hogy még nagyobb hatást érjenek el.
4, Átfedés árnyékokkal
Ez is egy 2015-ben gyakran használt logó fajta. Itt elemek fedik át egymást az árnyékok használatával.
5, Finom színátmenetes logók
Finom átmenetek, amelyekkel a tervező növeli a nagyságát a logóknak.
6, Vastag és vékony vonalak használata
Merész és vékony vonalak használatával elegáns hatást érhetünk el.
7, Egyvonalas logó tervek
Ez a technika varázslatos és az egyre divatosabb megoldások közé tartozik 2016-ban. Dinamikus logó tervezés egy vonallal, lenyűgöző.
8, Kézzel rajzolt logók
A kézi tervezés egyedivé és kifinomulttá teszi a logókat. Ezekkel sosem lehet mellényúlni.
9, Brush Pen logók
Japán vagy kínai tollal tervezett logók, ecsettollnak is nevezik. A legtöbb csomagoláson ezzel a tervezéssel lehet találkozni.
10, Rézmetszetes logók
A rézkarc technikának van egyfajta retro hangulata. Az emberek még a 21. században is szeretik ezt használni a logójuk tervezéséhez és mi sem tudjuk megunni.
Amennyiben érdekesnek tartottad a cikket és szívesen tudnál meg többet a webmarketing titkairól, akkor gyere a Google Groundon lévő workshopunkra, az Online Marketing Inspirációkra!
