Menü

Tippek első kézből, hogy ne legyen többé gond a munkaerőhiány

Jó munkatársakat találni sosem volt olyan nehéz, mint 2019-ben. A külföldi szerencsét próbálás, az egyetemi évek elnyújtása, a kielégíthetetlen igények mind-mind nehezítik a munkaerőpiac foglalkoztatói oldalának helyzetét. Az ügy azonban nem reménytelen, ugyanis van valami, ami segít abban, hogy a tökéletes munkavállalók találjanak rád és ne neked kelljen őket felkutatni! Nem, nem a babzsákfotel-csocsó asztal-home office szentháromságra gondolunk, hanem az év kulcsszavára, ami egy ideje minden vállalatvezető és HR-es fejében ott motoszkál, és ami a kulcs lesz a sikerhez: employer branding. Az employer branding nem csak a szokásos bullshit buzzword, hanem nagy múltra visszatekintő multidiszciplináris terület. A vállalati márkaépítés az, ami a CocaColát és mondjuk a Nutellát teszi. Valami, ami megkülönbözteti a vállalatod, valami, amiről egyből a cég fog az emberek eszébe jutni, ha munkahelyet keresnek, ahogy az üdítőről a CocaCola, csokikrémről pedig a Nutella ugrik be. Ez mind jól hangzik és rengetegen beszélnek is a témáról, megoldási kulccsal azonban szinte sehol sem találkozni. Amennyiben te szeretnél valós megoldásokat, esettanulmányokat és jövőbe mutató tippeket kapni, gyere el Budapest legjobb szakmai közösségébe, a Digital Sessionre, és merülj el a szervezeti márkaépítés témakörében a HRENKO Digital Agency és Mérő László segítségével egyetlen izgalmas délután alatt! Hallgasd meg a Magyar Telekom, a Burger King Magyarország, a DreamJobs és az OHE legprofibb szakembereinek előadásait, érezd jól magad és változtasd meg céged jövőjét!

Információk is jegyvásárlás a Digital Session Employer Branding eseményére

blog