Menü

Hogyan éld túl az Instagram algoritmus frissítéseit

Az Instagram felhasználók mostanában többször arra eszméltek, hogy arra kérik őket, kapcsolják be a követéseket, hogy továbbra is értesüljenek a frissítéseikről. A felbolydulás egy korábbi bejelentés miatt tört ki, miszerint radikális újításokra lehet számítani a fotómegosztó applikációban, ami veszélyeztetheti a kisvállalkozókat, márkákat és cégeket.

új instagram algoritmus

A képmegosztó nemrég bejelentette, hogy frissül az Instagram algoritmus, és a Facebookhoz hasonlóan fog működni: a hírfolyamban nem időrend szerint fognak megjelenni a tartalmak. Ehelyett azokat fogjuk látni, amiket az algoritmus úgy gondol, hogy minket érdekelhet. Ezt az fogja eldönteni, hogy bizonyos felhasználót hányszor látogattál meg, kinek kedvelgetsz többet. Bár még mindig nincs hivatalos az algoritmus frissítésével kapcsolatos dátum, a marketingesek és egyéb vállalkozások gyorsan reagáltak. De jól tették ezt?

Let the game begin!

Stratégiailag az új Instagram egy új szintet vezet be a játékba, mondta Emmelie De La Cruz.
Azok, akik alacsony minőségű tartalmakat hoznak létre, nem lesz esélyük az algoritmusban. Ez egy elválasztás lesz azoknál, akik követőket vásároltak, azokkal szemben, akik vonzó tartalmakat állítanak elő. De azt kérni a követőktől, hogy kapcsolják be az értesítéseket valóban egy jó megoldás? Egy ilyen lépés sok esetben ellenkező hatást válthat ki és sok felhasználónak már elege lehet, hiszen nem csak te kéred, hogy kövessen, folyamatosan bombázzák ezekkel a felszólításokkal. Elkezdődhet az okos taktikázás az életben maradásért az Instagramon. A következő három lépésre figyelve, nem kell kérned a követőket, hogy kapcsolják be az értesítéseket! 1. Készítsd elő most a terepet A legegyszerűbb módja, hogy növeld és optimalizáld az elkötelezettséged: egy kis extra push nem árthat. Ez azt jelenti, hogy több hozzáértő kell a profilodnak és a megfelelő időben kell posztolnod. De La Cruz az Iconosquare eszközt ajánlja, hogy meghatározza melyik a legjobb időpont arra, hogy növeld a márkád népszerűségét. A másik eszköz a Bettr, amely egy olyan alkalmazás ahol ütemezhetsz és elemezhetsz. Automatikus posztolás és betekintés a háttérben zajló információkra, hogy ki a top követő vagy éppen ki unfollowolt. Hogy stratégiailag felpörgesd az instádat, kínálj visszautasíthatatlan ajánlatot a követőidnek, például ajándékozás vagy együttműködések, a reklámnak különböző funkciói vannak és jól teszed, ha mindegyiket kihasználod. A vállalkozások gyakran élnek olyan felhívásokkal, mint cselekvésre ösztönzés, hashtag használata. A többi csatornát is kihasználhatod az Instagramod érdekében: Snapchat, Facebook és Pinterest. 2. Hashtag használata Ha van valami, ami egyáltalán nem változott az Instagramon és nem is fog (reméljük) az a hashtag. Ez továbbra is egy olyan mód, ami segít az Instagram felhasználóknak abban, hogy új dolgokat, tartalmakat fedezzenek föl. Általában 10-15 hashtag, amely releváns egy márka számára, hogy tartalmi szempontból elérje a megfelelő embereket. Amellett, hogy a saját márkádhoz használsz egyedi hashtageket, jó ha utána nézel melyek azok, amiket még relevánsak lehetnek a márkád szempontjából. Ezzel is megadod a lehetőséget arra, hogy bekapcsolódj az online közösségbe. 3. Használd az e-mail listád Az e-mail marketing a leghatékonyabb módja a piaci vállalkozásnak, magába foglalja a social media felületeit. Ha még nem használtad az Instagramot arra, hogy növeld az e-mail listádat akkor itt az ideje! Az e-mail lista az egyetlen olyan adatbázis, amit tudsz ellenőrizni és a saját tempódban tudod használni a piacon, hogy promotáld magad.  

Ha szeretnél ehhez hasonló ötletekről folyamatosan értesülni, akkor lépj be hozzánk a Facebook csoportunkba!

3 Ways to Survive Instagram's Algorithm Update

blog