Meggyőződhetsz arról, hogy ütős-e a weboldalad
Ha Te vagy a tulaj és a saját cégedről, vállalkozásodról van szó, akkor nagyon nehéz elfogulatlanul nézned a weboldaladra, de arra kérünk, dőlj hátra, vedd fel az objektivitás láthatatlan szemüvegét és gondold végig az alábbi 10 pontot!
1. Nézz rá a honlapodra! Leköti a figyelmedet pár másodpercnél tovább?
Elég érdekes a cover? Lehet látni emberi arcokat? Jól esik a szemnek a színvilág? Ezek nagyon fontos kérdések, mert a legtöbb ember bizony egy mondatot sem olvas olyan felületről, ami nem szép vagy legalábbis elfogadható a szemének.
2. Van rajta bármi is, ami megfog?
Kreatív megoldások, videók, stb... A 21. században nem elég egy statikus megoldás, valami izgalmasat kell nyújtani. Persze nem arról van szó, hogy epilepsziás rohamot kiváltó effektekkel tűzdeld tele a honlapod, de egy ötletesen legördülő menü, vagy egy jópofa videóbejátszás sokat dobhat az összképen.
3. Kommunikál egyetlen videó, vagy kép is arról, amivel foglalkoztok?
Vagy unalmasan és hosszasan taglaljátok, mikor alakultatok, mennyire vagytok jók, milyen régiókat fedtek le, mekkora a raktár. Persze ezek is nagyon fontos dolgok, de ezt a honlapot te készíttetted, de nem rólad kell hogy szóljon, hanem a vevőidről, ügyfeleidről! Foglalkozz az ő problámáikkal, amikre persze te nyújtasz megoldást, ezek mellé pedig szúrj be egy fantáziadús image videót!
Nos? Mit gondolsz ezek fényében milyen a weboldalad?