Menü

A divattervező, a multi képviselő és Tibi atya ministránsa beszélget...

Nem, ez nem egy rossz vicc kezdete, hanem egy tegnap lezajlott esemény, a második Digital Session rövid summája. Ráadásul, ha folytatnánk a sort, néhány érdekes szereplő felmerülne még. Lemaradtál? Bepótolhatod. Legutóbbi eseményünkön a branding volt a központi téma, aminek megértésében Pásztor Anna, Takács Ákos, a Decathlon, az IAAC, a Safilo Group és a 4BRO szakértői segítettek. Azt az összefoglalót itt olvashatod el: Mi a közös a Red Bullban, Pásztor Annában és a Decathlonban? Ehhez képest ezúttal, az ugyan látszólag már 100x megvitatott, mégis kimeríthetetlen közösségi média volt a diskurzus tárgya. Ebben ráadásul nem kisebb nevek segítettek, mint
  • Tóth Máté a Tibi atyát is képviselő Humbák Művekből,
  • Herczeg Zoltán,
  • a Wander.Food.Wonder sztárbloggere Iklódi Dóra,
  • a Samsung social media csapatának vezetője Buday Viktória és
  • a big data, illetve chatbot szakértő Szabó Csenger.
Az elhangzott témák rövid összefoglalóját az esemény aloldalán továbbra is megtekintheted, a továbbiakban pedig röviden kitérünk a konkrétan elhangzottakra.
"A személyre szabott tartalom és a social chatbotok uralják a közeljövőt." - SZABÓ CSENGER
Szabó Csengertől a BotCool alapítójától egy informatív előadás keretén belül megtudhattuk, hogy mennyi izgalmas lehetőség rejlik a chatbotokban, illetve hogy mi a lehetséges jövője ennek az innovatív fejlesztésnek. Példákat hozott arra is, hogy a chatbotok révén, hogyan egyszerűsíthetjük le termékünk, szolgáltatásunk értékesítését, és hogy felhasználóként pofon egyszerűen, rengeteg időt megspórolva vásárolhatunk pusztán a Messengeren keresztül. Az izgalmas előadás végén záporoztak a kérdések, ebből is látszik, hogy milyen hiánypótló és ismeretlen még itthon a chatbotok használata, és hogy a hazai piacon a BotCool igazi piaci rést talált meg, mikor idén januárban elindultak. untitled-design-56 Csenger után Iklódi Dóra avatott be bennünket abba, hogy "a közösségi média"-ként aposztrofált Facebookon kívül hogyan lehetséges márkát építeni és vállalkozást beindítani az online világban. Dóri ráadásul azért is van nehéz helyzetben, hiszen a gasztrobloggerekkel is Dunát lehet már rekeszteni, így óriási zajban dolgozik. Előadása során jó pár tippet kaptunk ahhoz, hogy akár mi magunk is az Insta sztár szerepre törhessünk. 17621746_10208748780378760_4618043920557881502_o A Digital Session események alkalmával törekszünk arra, hogy olyan világméretű cégek munkájába is betekintést nyújthassunk, mint legutóbb a Red Bull vagy a Decathlon. Ezúttal a Samsung került be a DS-en szereplő multik körébe, egészen pontosan Buday Viktóriát láthattuk vendégül, aki a Centrade | Cheil, azaz a Samsung social media felületeivel foglalkozó agency csoportvezetője. Viktória segített átlátni, hogy világméretű kampányok hogyan valósulnak meg lokális szinten, illetve hozott olyan kampány példákat, amik bárki számára példaként szolgálhatnak. Az igazán érdekes mégis az volt, hogy prezentációjából nem hagyta ki a bukásokat sem, így téve emberközelibbé a multis világot.
"Az igazi értéket képviselő tartalmak manapság nem vonzóak." - HERCZEG ZOLTÁN
A világmárkákkal való találkozáson túl kiemelt célunk az is, hogy ismert, érdekes emberekkel segítsünk találkozni, akikkel a hétköznapokban talán nem is remélnéd, hogy összefutsz. Ebbe az impozáns társaságba csatlakozott Herczeg Zoltán, Magyarország talán legismertebb divattervezője is. Zoli igazi színfoltja volt az eseménynek, ugyanis a többi előadóval gyakorlatilag teljesen szembe helyezkedve, a közösségi média ellen, illetve annak társadalom központúbb kihasználása mellett beszélt. Elmondta, hogy ő céljának tekinti a kultúra és a magvas gondolatok terjesztését, holott erre meglehetősen kevesen kíváncsiak a social media felületeken, de ő nem adja fel.

untitled-design-57

Megtudhattuk továbbá, hogy a modern eszközök helyett továbbra is személyiségére és minőségi munkáira alapozza az értékesítési folyamatokat, ezzel alaposan meglepve az egybegyűlteket. Zoli okfejtése hamar átcsapott a közönséggel való interakcióba, így azt gondoljuk, hogy valóban kifogástalan választásnak bizonyult, hiszen az agytekervényeket és érzelmeket megmozgató ereje megkérdőjelezhetetlen volt. A vendégekkel való diskurzust nem mellékesen Szűcs Gergely, moderátor irányította.

untitled-design-58

"Van cascod? Beléd mennék hátulról." - TÓTH MÁTÉ
A pro és kontra nézőpontok után természetesen most sem hagyhattuk ki a meglepetés vendéget. Bár Herczeg Zoli is meglepte a közönséget, az igazi díszvendég nem kisebb személy, mint Tóth Máté volt, a Humbák Művek Kft. és maga Tibi atya képviseletében, akire a fent említett művész úr is kíváncsi volt, és önmagát az ajtóban felejtve hallgatta Máté mondadóját (lsd. a képen). untitled-design-59 Az atyáról korábban is többször cikkeztünk már, illetve Máté egy korábbi előadásával is büszkélkedhetünk, de az alapozó jellegű prezentációk helyett most valóban a legnépszerűbb hazai Facebook oldal managelésének menetébe pillanthattunk be. Olyan lazasággal válaszolgatott a nézők és Gergely kérdéseire, hogy azt a legnagyobb tapasztalattal rendelkező cégvezető is megirigyelné. Ez persze nem is igazi csoda, hiszen társaival igazi kis birodalmat hoztak létre, amelynek nem kisebb tervei vannak a jövőre nézve, mint a saját fesztivál létrehozása - derült ki. Végül, de nem utolsó sorban, elengedhetetlen megemlíteni, hogy a remek szakmai és a baráti lounge hangulat mellett bizony társadalmi jelentősége is volt az első DS-nek, hiszen a bevételek jelentős részéből Tóth Bence okos kesztyűjének fejlesztését támogattuk. Bence videót is készített számunkra, amiből az elképesztő projekt minden részlete kiderül. Annyit elárulunk, hogy a jelbeszédet használók számára lesz igazán sorsfordító, ha elkészül a prototípus.

Nos, úgy gondoljuk, hogy ismét nagyszerű napot zártunk és sikerült az ígéreteinket is megvalósítani. Amennyiben te is ott voltál, reméljük, hogy legközelebb is lesz szerencsénk, ha pedig lemaradtál... Nos, akkor következő alkalommal ne hagyd ki! Dicsértessék!

blog