Webmarketing trendek 2016-ban
Folytatva az elmúlt évek hagyományát, idén is elindítottuk az Online Marketing Inspirációk workshop sorozatot, ahol ezúttal a 2016-os webmarketing trendek kerültek terítékre. Sokan eljöttetek, de mivel hamar megteltek a helyek, biztos volt aki lemaradt a programról. Rövid összeállításunkból megtudhatod miről volt szó.
Az első előadónk, Krizsán-Kis Anett szakmai partnerünk, az Origo képviseletében érkezett, előadásának fókusza a pedig native marketingen volt. Sokszor hallott fogalom, de sokan tévesen használják. Nézzük mit is jelent:
Amennyiben arra gyanakszol, hogy a natív hirdetés tulajdonképpen egy szponzorált tartalom, akkor jó úton jársz. Fontos viszont, hogy nem minden szponzorált tartalom natív hirdetés, csak az, amelyik beépül a szerkesztett környezetbe. Hogy ne legyen teljesen észrevétlen ez a beépülés, vagyis senki se csaphassa be a közönséget, sok országban már szigorúan szabályozzák, milyen szöveggel, sőt, mekkora betűmérettel kell jelezni, hogy valójában reklámról van szó. Ezekkel rokon az úgynevezett PR cikk is, ami már sokkal ismertebb megoldás. A megrendelő itt is fizet a megjelenésért, a tartalom itt is a szerkesztett környezetben jelenik meg, ugyanakkor az ilyen anyag általában tartalmilag leválik a környezetéről.
Anett és az Origo szerint a megoldás remekül alkalmazható:
- Új termékek bevezetéséhez
- Edukációhoz
- Brand építéshez
- Tartalom biztosításához
- egyszerű
- automata
- perszonalizált
- feliratkozásra csábító
- megerősített e-mail címekre küldve
- mobilra optimaizált
- szinkronban a landolóoldallal
- rövid
- személyhez köthető
- a legkevésébé szórólaphoz hasonló