Menü

iShare

Az iShare egy teljes új, közösségi élményen alapúló webes piactér, melyen a marketingstratégiától kezdve, az arculaton és webdesignon át, az influencer és online marketingig, minden lényeges feladaton mi dolgoztunk.

Stratégia és arculat

Induló webes felület lévén a célcsoport alapos kutatást, a stratégia pedig célzott tervezést igényelt. Mindezt az ügyfél visszajelzései, az általa átadott vízió segítségével foglaltuk egy átfogó dokumentációba. Ezt követte a fiatalos, modern, flexibilis arculat, ami tökéletesen illeszkedik a target group ízlésvilágába és jól működik digitálisan, illetve offline is.

Megkapó
Emlékezetes
Fiatalos

Mivel a célcsoport elsősorban a 25-35 éves nők, ezért elengedhetetlen volt, hogy mobile first gondolkozzunk. Az iShare alkalmazás helyett teljesen mobilra optimalizált netes kezelőfelületet kapott, amin az egyedi webdesign az összes modulon és a belső admin felületen is végigfut, hogy a megjelenés konzisztens legyen.

Mobile first webdesign

Videó

A széles körben terjesztett promóció érdekében egy 100%-ban digitális reklámvideót készítettünk, melynek munkálatait a storyboardtól, a digitális munkán át, a zene kiválasztásáig, end to end mi végeztük. A voiceovert az iShare nagykövete, Majoros Hajnalka "Dundika" mondta fel, és mi kevertük a videó alá.

Audit és landing page

A teljes website élesítése előtt egy early bird adatgyűjtő landing oldalt készítettünk, amin a korai érdeklődők feliratkozhattak a levelezőlistára. Kevesebb, mint egy hét alatt majdnem 5000 kontaktot gyűjtöttünk így, ezért annak érdekében, hogy az oldal élesben is kifogástalanul fusson majd, terheléses tesztet, illetve technikai és SEO auditot is végeztünk.

Social media jelenlét

A target korcsoport végett kiemelkedően fontos, hogy az online jelenlét teljes spektrumát lefedjük. A Facebook csoport melett Instagram fiókot és YouTube csatornát is készítettünk, melyek mindegyikének felügyeletét, napi moderálását ellátjuk. A siker elképesztő, Instagramon már többezres, organikus követőszámmal büszkéldik az iShare.

Instagram
Facebook
YouTube

Hirdetések

Az elképesztően jó organikus elérés mellett a fizetett hirdetések volumenét a minimumon tartjuk. A fő cél az, hogy azokat a látogatókat, akik nem regásztrálak valamiért, remarketingben forgassuk vissza. Ennek legjobb eszköze a banneres és videós remarketing.

Influencer marketing

Az iShare népszerűsítésén az ismert médiaszereplővel, Majkával és feleségével, Majoros Hajni "Dundikával" dolgozunk közösen. Kettejük követőbázisa többszázezres méreteket ölt, így a tartalom széles körben való terjesztése könnyedén megy. Az iShare missziójával mindketten őszintén egyetértenek, így a kommunikáció végig egyenes és konzisztens módon, szívből jön.

Marketing- automatizáció

A többezres feliratkozó, illetve user számot folyamatosan gondozni kell. A hírlevelek és egyéb értesítések kézzel történő kiküldése ilyen méretnél már kezelhetetlen, ezért marketingautomata rendszert alakítottunk ki. A rendszer a elvények és a fiókok sajátosságai szerint rendszerezi a felhasználókat és aszerint küldi az általunk előre létrehozott, számukra releváns tartalmat.

Mit mondanak ők?

Szentiványi László Founder

A maximalizusom miatt nem vagyok mindig feltétlenül könnyű eset, de ezzel együtt is mindent tökéletesen az elvárásaimnak megfelelően sikerült megoldaniuk. Minden problémára, kihívásra gyorsan megtalálták a választ és az egész projektet folyamatosan, mindenre kiterjedően a legelejétől kezdve kezelték. Nagyon sokban segítették a munkám, rengeteget hozzátettek, és azt hiszem elmondhatjuk, hogy az iShare keretében egy izgalmas startupot sikerült közös erővel útjára indítanunk! Mindenkinek jó szívvel tudom ajánlani a HRENKO csapatát!

További projektjeink