Menü

Yaw VR

A Yaw a világ legkompaktabb és legmegfizethetőbb virtuális valóság alapú mozgásszimulátora és okosszéke. Az első sikeres Kickstarter kampányuk után továbbfejlesztették a termékeket, és a Yaw2-vel hozzánk fordultak. A megbízás célja a Kickstarteres pledge-ek számának növelése volt. A sikeres együttműködés végén az elért eredmény végül egész pontosan 2 734 634 dollár lett.

Nemzetközi Google Ads hirdetések

A termék célközönségét nemzetközi szinten, 11 országban megcélzott gaming, tech és VR iránt érdelődő személyek adták, természetesen további szűkítő paraméterekkel, mint például a háztartás bevétele, illetve demográfiai jelemzők. Az elérésük érdekében lokális bontás alapján készítettünk YouTube kampányokat, melyeket később remarketing display és videó remarketing variánsokkal erősítettünk.

11 ország
Lokális nyelvi verziók
2 734 634 dollár bevétel

A YouTube és a Google display hirdetések mellett a Facebook hirdetési rendszere is bevetésre került. Az Ads-ben elért ausztrál, amerikai, angol, francia, német, holland, olasz, spanyol, svájci, japán és kandai közönséget itt is megcéloztuk és a kampány időszakának megfelelő videóhirdetést alkalmaztunk. A célközönség szűkítéséhez ezen a felületen is a Google-éhez hasonló paramétereket használtunk.

Facebook hirdetéskezelés

Twitter hirdetéskezelés

Bár a Twitter itthon nincs a legnépszerűbb platformok között, a Yaw által elérni kívánt országok közül 3 is szerepel a Twitter top 5 országa között. Angol, amerikai és japán felhasználók is milliós arányban érhetők el a csatornán, így kár lett volna nem kipróbálni, Twitter hirdetések is készültek.

Social media tartalomterjesztés

A fizetett hirdetéseken túl organikus tartalomterjesztést is javasoltunk az ügyfél számára. Mivel kifejezetten a fizetőképes célcsoportot akartuk elérni a hasonló érdeklődésű, de fiatalkorú közönség helyett, ezért célzottan felnőtt játékrajongók által használt, nemzetközi Facebook csoportokba épültünk be és ott indítottunk diskurzust a termék kapcsán.

További projektjeink