Sütik kezelése

Esettanulmány

Nordart

A feladat

A Nordart 2008 óta a magyar elektromos fűtési piac meghatározó szereplője, hosszú ideje a hasonló termékeket forgalmazó cégek közül az első háromban tartják számon. Minket a webes megjelenésük fejlesztésével kerestek meg, ami végül széles spektrumú online eszköztár alkalmazásával valósult meg.

Reszponzív design

A website nem csak információkkal látja el a látogatókat, hanem rengeteg termék is helyet kapott a felületen, amikre teljesen személyre-, igényekre szabott ajánlat kérhető. Ennek a fontos funkciónak természetesen mobilon is tökéletesen kell működnie, így a design reszponzív.

Egyedi fejlesztésű webshop rendszer

A már említett termékkínálat egy egyedi fejlesztésű webshop rendszerben kapott helyet, melyhez számlázó rendszer, raktárkezelő és bankkártyás fizetési modul is tartozik. A webshop kezeli a különböző kedvezmény rendszereket és egyéb promóciókat. Ezeknek köszönhetően az oldal teljes értékű boltként üzemel és egészen a szállításig end-to-end kezeli a folyamatokat.

Speciális modulok

Ez azonban még nem minden, hiszen a nordart.hu mögé többszintű viszonteladói rendszer is van építve, mely az értékesítési hálózat épülését segíti. Rendelkezésre áll továbbá egy rendelési, illetve egy (már érintett) árajánlat kalkulátor is. A portál mindazonáltal KulcsSoft integrációval készült el, hogy az ügyviteli feladatok is zökkenőmentesek legyenek.

Még több esettanulmány

WardrobeSound

Megnézem

Fogászvilág

Megnézem

Ostoros Bor

Megnézem