Sütik kezelése

Esettanulmány

Shaolin Studio

A feladat

A Shaolin Studio induló vállalkozásként nem rendelkezett arculati anyagokkal, kommunikációs eszközzel, marketing tervvel, ezek megtervezésével, kialakításával bíztak meg minket.

Arculattervezés

Az arculat megtervezésénél a studio nevéből adódó keleties vonásokból indultunk ki. Törekedtünk a tökéletes összhang megteremtésére, hiszen egy szépség- és masszázsszalon vendégei számára ez mindenképpen vonzó. Az arculat és a webdesign egyaránt eleganciát, kifinomultságot sugároz.

Interior design

Az előbbieket a szalon belső designja tette teljessé, melynek brandingelt elemeit házon belül terveztük és a kivitelezés lebonyolítását is mi végeztük, az üvegmatricáktól, a brosúrákon át egészen a külső világítótábláig.

Social media és online marketing

Az offline anyagokon túl természetesen online jelenlétre is szükség volt, főként a vevőszerzés céljából. Ehhez arculatra szabott és releváns tartalommal, rendszeresen frissülő Facebook oldalt és hirdetési fiókot hoztunk létre, melyet folyamatosan mi kezelünk. A sor később marketing automatizációs rendszerben kezelt, havi hírlevél küldéssel bővült.

Print anyagok tervezése

Az online marketing mellett különböző szóróanyagok, hirdetések és kiadványok tervezése is feladatunk volt.

Még több esettanulmány

Go print

Megnézem
WebEye International

WebEye International

Megnézem

Interfood

Megnézem