Sütik kezelése

Esettanulmány

Fábián Szalonok

A feladat

A Fábián Kft. berkein belül 5 nagy autómárka képviselet működik. A megbízás során a célunk az volt, hogy ezek számára egy központi kommunikációs felületet hozzunk létre, amivel a szükséges marketingtevékenység is ideálisan működtethető.

Vizuális tervezés

A cél eléréséhez szükség volt egy olyan új, online arculatra, ami összefogja a márkaképviseleteket, igazodik az iparág sajátosságaihoz, desktop és mobil nézetben is jól funkcionál, illetve modern stílust képvisel, hiszen az autóipar fejlődése gyors, amit a designnak is tükröznie kell.

Webfejlesztés

A honlapkészítés folyamán a reszponzív frontend fejlesztés volt nagyobb kihívás, hiszen a Fábián használt és új autó kínálata is hatalmas, amit típusonként, külön adatlappal meg kellett tudnunk jeleníteni. Tovább nehezítette a helyzetet a szolgáltatási kör, ami szintén kifejezetten széles, értékesítéstől, a szerviz szolgáltatáson át, egészen a hitelügyintézésig sok mindent fed le.

Integráció

A fabian.hu összeköttetésben áll a hasznaltauto.hu-val, ahonnan képes automatikusan átvenni a rendelkezésre álló, releváns adatokat, és azokat a weboldal userei felé közvetíti is.

A marketing folyamatok optimalizálása érdekében MailChimp integrációt is végrehajtottunk, így a felhasználók adatai folyamatosan frissülő listákba rendeződve várják a következő EDM kiküldését.

Copywriting és SEO

A weboldal teljes szövegét házon belül írtuk meg, természetesen szem előtt tartva a keresőoptimalizálás szabályait. A tartalom további erősítése érdekében pedig hírek és blog felület is kialakításra került, mely rendszeresen frissül a különböző akciókkal és iparági hírekkel, hogy ezzel is kiszolgálja a userek igényeit.

Üzemeltetés és karbantartás

A honlap üzemeltetését osztott tárhelyes hosting szolgáltatásunk biztosítja, az esetleges karbantartási kívánságokat support keretein belül biztosítjuk, hogy a weboldal gördülékeny működése ne szakadjon meg.

Eredmények

Számunkra a legnagyobb eredmény az ügyfél elégedettsége, amit büszkén állíthatunk, hogy a Fábián Kft. esetében sikerült maximalizálni. Visszajelzésük az ügyfeleik véleményét és rendszeres visszacsatolását vette alapul, miszerint: az oldal folyamatosan, fennakadás mentesen szolgálja ki az igényeket. Azaz, a felhasználói élmény javulása miatt növekedésről számolhatunk be. Külön említést érdemel a support, aminek mindez köszönhető.

Még több esettanulmány

Proself – Solaris

Megnézem

BroadMax

Megnézem

Interfood

Megnézem