Sütik kezelése

Esettanulmány

Interfood

A feladat

A legnagyobb magyarországi étel házhozszállítói hálózat weboldalának újratervezése komoly szakmai kihívást jelentett csapatunknak. Azt a felületet, amit a vásárlók éveken keresztül használtak és szerettek, csak egy külalakjában és funkcionalitásában is kiválóbb felülettel cserélhettük le.

Webdesign és UI/UX tervezés

A legfontosabb tervezési szempont a projekt során az volt, hogy míg az előző felület nem reszponzív kialakítású volt, az újat úgy kellett összeállítani, hogy mobileszközökről is könnyen lebonyolítható legyen egy komplett rendelési folyamat. Mindezt úgy, hogy a brand már jól megismert stílusa és jellemző elemei visszaköszönjenek, a felhasználók ne érezzék meg túlságosan a váltást, a mindennapi használatot könnyítse, gyorsítsa az új oldal.

Frontend fejlesztés

A UX tervek elkészülte után a fejlesztés frontend része volt a feladatunk. Mivel a backend funkciókat saját IT csapat látja el, így hozzájuk alkalmazkodva, a munkájukat megkönnyítő felület elkészítése volt a dolgunk. Aktualizálásra kerültek az étlapok, akciós landing oldalak, hírek és aktualitások, illetve a felhasználók számára talán legfontosabb felületek, a saját szállítási, fizetési és beállítási oldalaik.

Frontend tesztelés és optimalizálás

A fejlesztés során nagy figyelmet szenteltünk a különböző mobileszközökön való tesztelésre, hiszen az étlap felület szerkezetének bonyolultsága megkövetelte, hogy az egyes részek és funkciók kiválóan működjenek a felhasználók eszközein. Az ételrendelés sok esetben irodai, desktop eszközről történik, azonban ez a tendencia folyamatosan változik, és tolódik el a mobiltelefonok, táblagépek irányába.

Még több esettanulmány

TradingDiary Pro

Megnézem

Proself – Solaris

Megnézem

RoadOn

Megnézem