Sütik kezelése

Esettanulmány

Liferay

A feladat

A Liferay, mint a piac leggyorsabban fejlődő nyílt forráskódú portál-, és internetes tartalomszolgáltató szereplője a magyarországi Google Ads hirdetéseik managelése kapcsán keresett meg minket. A kampány belföldi futtatását rövidesen két másik nyelvre való átültetése követte. A PPC hirdetések futtatása mindhárom régióban növelte a márkaismertséget és segítette a leadek generálását.

Kulcsszókutatás

A keresőhirdetések sikeres futtatásának záloga az előzetes kulcsszókutatás elkészítése. Megvizsgáltuk a Liferay szolgáltatásait, az elképzelhető kulcsszavakat pedig összevetettük a versenytársak által alkalmazott kifejezésekkel. A vizsgálat kézi és szoftveres verzióban is elkészült, így biztosítva a lehető legtökéletesebb rálátást és a legalaposabb kulcsszó készlet rendelkezésre állását.

Google hirdetéskezelés

Az elkészített hirdetések elindítását kezdetekben napi rendszerességgel figyeltük. A kulcsszó alapú szövegírást természetesen a keresőhirdetések további fontos komponenseinek megalkotásánál is figyelembe vettük, úgy mint például a landing page szövegezésének javítása és a kiemelő bővítmények, illetve egyéb minőségnövelő beállítások elvégzése, így végül csaknem 100%-os optimalizálási pontszámot értünk el.

Rendszeres riportok

A kampány eredményeiről heti szinten egyeztetünk az ügyféllel, hogy ők is teljeskörű rálátással rendelkezzenek. Az egyeztető meetingek mellett írásos riportokat is biztosítunk heti vagy havi jelleggel, így a változásokat mindkét fél könnyen tudja követni, az esetleges változtatásokat könnyen tudjuk felülbírálni. 

Még több esettanulmány

BroadMax

Megnézem

RoadOn

Megnézem
WebEye International

WebEye International

Megnézem