Sütik kezelése

Esettanulmány

Non Plus Ultra

A feladat

A Non Plus Ultra bistro, látásközpont és optika koncepciója egyedi, a kínált minőség pedig mindhárom egység esetében magáért beszél. A siker maximalizálása és a kommunikációs szinergia megteremtése érdekében marketing stratégián, a social media felületeken és a hirdetéseken dolgozunk együtt a megrendelővel.

Marketing stratégia

A 3 tevékenység látszólag teljesen önálló életet él, azonban a rendelő és az optika szolgáltatásai egymásra épülnek, míg a várakozó páciensek, a bisztróban tudnak fogyasztani, ahogy erre a tulajdonos, ötletgazda is rávilágított: „Sok páciensem vidékről jön fel, sokszor korábban érkeznek, ezért már nagyon régen szerettem volna, ha a rendelőmhöz egy cukrászda vagy kávézó is tartozik, ahol ilyenkor nyugodtan várakozhatnak”. Annak érdekében, hogy ez az összhang a webes kommunikációban is egyesüljön, összehangolt digitális marketing stratégiát dolgoztunk ki az egységek számára.

Social Media

A social media felületein való aktív megjelenés teljes mértékben elvárt a B2C vállalkozások számára. Míg a bistro esetében a fogások, a speciális ajánlatok és az esetleges promóciók kommunikálása a cél, addig az optika és a látásközpont esetében ismeretterjesztő, edukáló posztok készítésén dolgozunk, a tulajdonos doktornő szakmai felügyelete mellett. A posztok Facebookon és Instagramon egyaránt megjelennek.

Hirdetéskezelés

Az organikus elérést fizetett hirdetésekkel erősítjük, melyek között megtalálhatók az időszakos poszt promóciók, a lokális hirdetések és az előzetesen definiált célcsoportokra szűrt forgalomterelő, illetve brandépítő kampányok is. Összehangolt, a lehető legtöbb érdeklődőt elérő és megmozgató stratégiával dolgozunk az NPU céjainak eléréséért.

Még több esettanulmány

Ostoros Bor

Megnézem

Infracont

Megnézem

Go print

Megnézem